سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آقايان گل ليگ برتر انگليس چه کساني هستند؟

در ادامه هفته بيستم و نهم رقابت‌هاي فوتبال ليگ برتر باشگاه‌هاي انگليس فان پرسي مهاجم هلندي تيم آرسنال با بيست و شش گل زده و با شش گل اختلاف نسبت به نفر دوم همچنان در صدر جدول برترين گلزنان اين جام قرار دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ،پس از فان پرسي، وين روني از منچستر يونايتد با بيست گل زده در جايگاه دوم قرار دارد. آگوئرو از منچسترسيتي نيز با هفده گل در رده سوم است.
دمبا با از نيوکاسل  با شانزده گل در مکان بعدي قرار دارد و ياکوبو از بلکبرن نيز تا کنون چهارده گل در اين رقابت ها به ثمر رسانده است .همچنين ژکو از منچستر سيتي با سيزده گل زده در رده بعدي قرار دارد.
دمپسي از فولام نيز تا کنون دوازده گل در اين فصل از رقابت ها به ثمر رسانده است. آدبايور از تاتنهام و بالوتلي از منچستر سيتي با يازده گل زده در رده هشتم برترين گلزنان اين جام هستند.
 باله از تاتنهام، چيچاتريتو  Chicharito  از منچستر يونايتد، فلچر از ولورهمپتون ، گراهام از سوانسي سيتي ، هولت از نورويچ سيتي و لمپارد از چلسي هر يک ده گل در فصل جاري رقابت هاي ليگ برتر فوتبال انگليس به ثمر رسانده اند.
بنت از استون ويلا ،اودموينگي  Odemwingie از وست برومويچ، دفوئه Defoe از تاتنهام و استوريج از چلسي بازيکنان نه گله اين رقابت ها هستند./ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.