سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئيس انجمن شركتهاي نمايندگي صنعت بيمه در اتاق بازرگاني:

مبلغ ديه 91 رقم سنگين تعهدي براي شركتهاي بيمه اي ايجاد كرده است

رئيس انجمن شركتهاي نمايندگي صنعت بيمه در اتاق بازرگاني بر لزوم افزايش حق بيمه براي جبران خسارتهاي احتمالي به شركتهاي بيمه اي با وجود افزايش يافتن نرخ ديه در سال 91 تاكيد كرد.

نصرت الله نوربخش در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران در خصوص نرخ ديه در نظر گرفته شده براي سال 91 اظهار داشت: اگر مجموعه تعهدات قراردادهاي بيمه مسئوليت كه در آنها ديه فوت و نقص عضو پيش بيني شده در نظر گرفته شود ميزان ديه تعيين شده براي سال 91 ، رقم سنگين تعهدي را براي شركتهاي بيمه اي ايجاد كرده است.
رئيس انجمن شركتهاي نمايندگي صنعت بيمه در اتاق بازرگاني تصريح كرد: با توجه به رقم 94 ميليوني در نظر گرفته شده براي ديه در سال 91 مي بايست بررسي كرد كه آيا مجموعه حق بيمه هاي وصولي توان جبران اين ميزان خسارت را دارد يا خير؟
وي با تاكيد بر لزوم تجديد نظر در ميزان حق بيمه ها از سوي بيمه مركزي با شوراي عالي بيمه و سنديكاي بيمه گران با توجه به افزايش مبلغ ديه درسال 91 گفت: بيمه مركزي مي بايست ميزان حق بيمه ها را افزايش دهد تا شركتهاي بيمه بتوانند به تعهدات خود عمل كنند و در حق بيمه هاي دريافتي نيز تعادل به وجود آيد.
وي خاطر نشان كرد: در بحثه ديه نبايد صرفا به بيمه شخص ثالث و بيمه اتومبيل پرداخت بلكه مي بايست نگاه كلي به مجموعه قراردادهاي بيمه اي داشت تا يك ارزيابي كلي نسبت به قيمتها داشته باشيم./ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.