سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جشنواره گل سرخپوشان در آزادی ؛

پرسپولیسی ها 6 گل به هواداران خود عیدی دادند

تیم های پرسپولیس ایران و الشباب امارات از ساعت 17 امروز در حضور بیش از 70 هزار تماشاگر ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان دنیزلی موفق شدند با 6 گل از سد حریف اماراتی خود بگذرند

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ،در این دیدار که قضاوت آن را ماچاکا توما از ژاپن بر عهده داشت در ابتدا ایمون زاید نماینده ایران را از الشباب امارات جلو انداخت تا سرخپوشان در نهایت نیمه اول را با همین یک گل به پایان برسانند.
شروع نیمه دوم با گل زود هنگام زاید برای پرسپولیس همزمان شد تا شیرازه این تیم اماراتی از هم بپاشد و پس از آن باز هم زاید گل دیگری رابرای نماینده ایران به ثمر رساند تا هم خود و هم تیمش را سه گله کند.
اما این پایان ماجرا برای پرسپولیس نبود و گل بعدی این تیم را غلامرضا رضایی به ثمر رساند.تیم الشباب در ادامه کار موفق شد با یک ضربه پنالتی اختلاف را به 3 گل کاهش دهد.چند دقیقه بعد علی کریمی گل پنجم پرسپولیس را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند تا تماشاگران حاضر در ورزشگاه آزادی یکصدا مصطفی دنیزلی را تشویق کنند.
امیر حسین فشنگچی در دقیقه 82 گل ششم و پایانی نماینده ایران را به ثمر رساند تا این دیدار با نتیجه 6-1 به سود پرسپولیس ایران خاتمه پیدا کند.
گفتنی است در مسابقه امروز تیم های پرسپولیس و الشباب احمد رضا عابدزاده، افشین پیروانی، پژمان جمشیدی، بهروان سرپرست سازمان لیگ برتر و کی‌روش به همراه کلیه اعضای کادرفنی تیم ملی در جایگاه ویژه حضور داشتند.
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.