سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تقويم خاطرات نوروز از زبان هنرمندان؛

حامي:امتحانات ثلث دوم رابه امید نوروز پشت سر می گذاشتیم

در دوران کودکی ام به دلیل همزمان بودن امتحانات ثلث دوم با اسفند ماه، سختی دوران امتحانات را به امید فرا رسیدن روزهای شیرین نوروز پشت سر می گذاشتیم.

حمید حامی ( خواننده) در گفتگو با خبرنگار حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: همه ایرانیانی که احساس دارند و عاطفی اند از عیدهای نوروز دوران کودکی شان خاطره های زیبایی دارند.

وی اظهار داشت: برای من روزهای اسفند و روزهای آغاز نوروز روزهای بهتری بود ،چون هنگامی که بچه بودیم، همیشه امتحانات ثلث دوم ما در ماه اسفند برگزار می شد و من و سایر همسالانم، سختی روزهای امتحان را به شوق رسیدن روزهای شیرین عید نوروز به جان می خریدیم.

این خواننده پاپ کشورمان تصریح کرد: تعطیلی مدرسه ها، آتش بازی و ترقه بازی از جمله خاطرات دیگری است که در زمره خاطرات عیدانه ثبت می شد.

وی افزود: هم اکنون که 35 سالم است مثل دوران کودکی تعطیلی و امتحان ندارم، اما باز هم روزهای عید را دوست دارم و در این روزها بیشتر شاهد هستیم که تهران خلوت می شود و من دراین ایام به طور معمول علاقه دارم در تهران بمانم ،اما اگر خانواده ام به مسافرت بروند من هم به طور یقین همراهی شان می کنم.

حامی اظهار داشت: در عرصه موسیقی و در سفره هفت سین امسال سادگی را به عنوان نمودی درکارهایم در زمینه موسیقی و همچنین ساز بندی صحیح را که منجر به پایبندی به اصول موسیقیایی می شود را به طور یقین جای می دهم.

وی تصریح کرد: امیدوارم سال 1391 سال خیلی خوبی برای من هم از لحاظ روابط خانوادگی و هم از لحاظ کاری باشد و همچنین امیدوارم برای تمام مردم ایران نه تنها فارسی زبانان، آرزوهای خوب دارم چون عمر کوتاه است و بهار از ارزشمند ترین و ماندگار ترین فصل های زندگی به شمار می رود./م/
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.