سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برنامه هاي فرهنگي رجا براي مسافران نوروزي

مديرکل روابط عمومي شرکت قطارهاي مسافري رجا گفت: در سال جديد بيش از 400 هزار نسخه انواع نشريات به مسافران و نيز هدايايي ويژه کودکان در قطارها اهدا مي شود .

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران ، رضا راستي افزود: امسال شرايط ويژه بهتري براي مسافران قطار در نظر گرفته ايم.
وي با قدرداني از تلاشگران عرصه حمل و نقل ريلي گفت: امسال ظرفيت مسافران افزايش يافته است اما چون عرضه و تقاضا در صنعت ريلي برابري نمي کند از همه کساني که موفق به تهيه بليت در ايام نوروز91 نشده اند عذرخواهي مي کنيم.
راستي به برنامه هاي شرکت رجا در روز نخست سال اشاره کرد و افزود: مراسم تحويل سال نو با حضور مجريان صداوسيما در ايستگاه راه آهن تهران برگزار شد و مشابه اين برنامه عصر امروز نيز برگزار مي شود.
مديرکل روابط عمومي شرکت مسافربري رجا ادامه داد: براي ايجاد فضاي شادي و عيد در قطارها نيز سفره هاي هفت سين در داخل رستوران هاي قطارها پهن شده است.
وي در پاسخ به اين سؤال که چه برنامه اي براي به حداقل رساندن تأخير در حرکت قطارها داريد گفت: از حدود چهار ماه پيش دستگاه هاي متعددي براي سفرهاي نوروزي امسال برنامه ريزي کرده اند.
راستي افزود: عمده تأخيرها به ويژه در ايام نوروز ناشي از افزايش ناوگان و ترافيک بيش از حد خطوط است که امسال تلاش مي کنيم اين تأخيرها به حداقل کاهش يابد.
وي گفت: البته در برخي خطوط مانند مسير کرمان به زاهدان تأخيرهاي صورت گرفته به علت شن زار بودن منطقه است که در اين زمينه نيز تلاش مي کنيم مشکلات به زودي رفع شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.