سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صندوق بين المللي پول به برخي اشتباهات در مقابله با بحران يونان اذعان کرد

صندوق بين المللي پول در برنامه جديد کمک بيست و هشت ميليارد يورويي خود به يونان که روز پنجشنبه به تصويب رسيد ، تحقق اصلاحات ساختاري را به منظور تسريع رشد اقتصاد و اشتغال زايي در اين کشور خواستار شد.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران ، پل تامسون ، رئيس هيأت نمايندگي صندوق بين المللي پول در يونان اذعان کرد : « با نگاهي به عقب به اين نتيجه مي رسيم که برخي تغييرات انجام شده ، بايد به شيوه اي ديگر صورت مي گرفت.»
وي در گفتگويي که روز يکشنبه در هفته نامه «تو ويما» يونان منتشر شد ، اعلام کرد : « به عنوان نمونه ، تصور مي کنم برنامه سالم سازي اقتصاد يونان بيشتر بر پايه افزايش ماليات است ، در حالي که مي بايست بيشتر بر کاهش هزينه هاي دولتي تاکيد مي شد.»
با اين حال ، وي بر کاهش حقوق ها تأکيد کرد ، زيرا هزينه اي که صرف حقوق مي شود بايد منطبق با بازدهي پايين کشور باشد تا شرايط را براي رقابت فراهم کند.
به گزارش خبرگزاري فرانسه از آتن ، پل تامسون خاطرنشان کرد عدم تطابق حقوق ها با بازدهي کشور علت اصلي نرخ بالاي بيکاري است.
وي بر ضرورت تصويب تدابير اقتصادي جديد در آينده نزديک تأکيد کرد ، تدابيري که براساس آن با کاهش هزينه هاي دولتي ، به ميزان پنج و نيم درصد در هزينه هاي توليد ناخالص ملي صرفه جويي شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.