سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با روزبه نعمت اللهی در سال جديد؛

اردیبهشت به هموطنانم عیدی می دهم

با توجه به آماده نشدن آلبوم جدیدم در آستانه فرا رسیدن نوروز با بکارگیری همه سعی و تلاشم اردیبهشت سال 1391 آلبوم جدیدم را به هموطنانم به عنوان هدیه نوروزی تقدیک می کنم.

روبه نعمت اللهی (خواننده پاپ) در گفتگو با خبرنگار حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: سال نو را به همه هموطنان عزیزم تبریک می گویم و امیدوارم سالی خوب و پر برکت و سرشار از اتفاقات خوب برای همه ایرانیان باشد.

وی با اشاره به هدیه نوروزی خود برای همه ایرانیان اظهار داشت: اگرچه نرسیدم آلبوم جدید را برای نوروز منتشر کنم اما همه سعی خود را به کار می گیرم تا اردیبهشت ماه سال 91 آلبوم جدیدم را به مردم عزیز تقدیم کنم.

نعمت اللهی با اشاره به آرزوی خود برای مردم ایران در حوزه موسیقی تصریح کرد: امیدوارم مردم کشورم در سال جدید موسیقی خوب، درست و اصیل را گوش دهند و از موسیقی های بی محتوا و بدون سرانجام دوری کنند.

وی ادامه داد: وضعیت موسیقی در سال 1390 و چند سال گذشته بی نهایت بلاتکلیف بوده و اتفاقاتی که در این حوزه رخ داده به طور غالب اتفاقات بی ارزشی بوده است که از جمله دلایل این امر می توان به تریبون هایی اشاره کرد که در اختیار موسیقی های زیرزمینی است و چنین پایگاه و تریبونی در اختیار موسیقی های صحیح و مجاز نیست که این موضوع از دلایل بلاتکلیفی موسیقی به شمار می رود.

این خواننده پاپ کشورمان خاطرنشان کرد: تا هنگامی که موسیقی کشورمان در چنین وضعیتی به سر می برد تصور می کنم بهترین "س" برای سفره هفت سین موسیقی امسال کشورمان "سکوت" است که در چنین حالی، سکوت بسیاری از ناگفته ها را بیان می کند./م/
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.