سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شجوني در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

فساد اقتصادي دستگاه بانكي ضعف عملكرد قوا در سال جهاد اقتصادي بود

عضو جامعه روحانيت مبارز گفت:‌ موضوعي را كه مي‌توان در بحث تحقق شعار جهاد اقتصادي مورد نقد قرار داد فساد اقتصادي بود كه در دستگاه بانكي صورت گرفت و متاسفانه مبالغ زيادي از بودجه بيت‌المال صرف هزينه‌هاي عده ‌اي افراد سودجو شد.

حجت الاسلام والمسلمين جعفر شجوني عضو جامعه روحانيت مبارز در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران در مورد عملكرد قواي سه گانه در سال جهاد اقتصادي گفت:‌ در مجموع مسئولين و مقامات در دستگاه‌هاي اصلي كشور فعاليت‌هاي خوبي را در راستاي تحقق شعار جهاد اقتصادي داشته اند.

وي افزود:‌ تنها موضوعي را كه مي‌توان در بحث تحقق شعار جهاد اقتصادي مورد نقد قرار داد فساد اقتصادي بود كه در دستگاه بانكي صورت گرفت و متاسفانه مبالغ زيادي از بودجه بيت‌المال صرف هزينه‌هاي عده ‌اي افراد سودجو شد.

شجوني اذعان داشت‌:‌ دستگاه قضا به عنوان متولي اصلي برپايي عدالت در جامعه بايستي با استناد به شعار جهاد اقتصادي در راستاي محاكمه اين گونه افراد دقت و همت ويژه‌اي را به كار ببندد.

عضو جامعه روحانيت مبارز خاطرنشان كرد:‌ دولت،‌ مجلس و دستگاه قضا در راستاي فعاليت‌هاي اقتصادي عملكرد قابل قبولي را از خود نشان داده اند ولي اميد است با توجه به مطالباتي كه مقام معظم رهبري از مسئولين دارند اين موضوع با جديت بيشتري پيگيري شود./س3

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.