سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیمه کارفرمای 20 میلیون آمریکایی لغو می شود

به لطف طرح خدمات درمانی رئیس‌جمهور آمریکا که در مارس 2010 به قانون تبدیل شد ، 20 میلیون آمریکایی از پوشش بیمه‌ای مسئولیت کارفرما محروم می شوند .

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري گلوبال ریسرچ ؛ دفتر کنگره‌ای بودجه آمریکا در گزارشی اعلام کرد : به موجب قانون خدمات درمانی آمریکا که در اواسط مارس 2012 توسط "باراک اوباما" به امضا درآمد و قانونی شد ، 20 میلیون آمریکایی از پوشش مسئولیت کارفرما در سال 2019 خارج می‌شوند .

 

این گزارش حاکیست ، دفتر کنگره‌ای بودجه آمریکا در خوشبینانه ترین حالت اعلام کرده است که ۳ الی ۵ میلیون آمریکایی سالانه از سال 2009 تا 2022 پوشش بیمه درمانی کارفرما را از دست می‌دهند.

 

مطالعات جدید  همچنین نشان می‌دهد که طرح خدمات درمانی " اوباما " نه تنها به بهبود وضعیت درمانی مردم آمریکا منجر نمی‌شود بلکه وضعیت خدمات درمانی اکثر آمریکاییها را وخیم‌تر می‌کند و قشر متوسط و روبه پایین جامعه آمریکا بیشترین لطمات را از شرکت‌هایی که پوشش بیمه را حذف می‌کنند .

 

لازم به ذکر است ، بیمه پوشش مسئولیت کارفرما یکی از انواع بیمه است که بیشتر کارفرمایان برای پوشش در قبال خسارت های ناشی ازحوادث هنگام کار که موجب صدمه به کارگران و ادعای خسارت می شود، اخذ می‌کنند./ا

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.