سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اروميه/

افزایش 76 درصدی کشفیات مواد سوختی

فرماندار چالدران گفت: کشفیات مواد سوختی قاچاق در طول سال جاری در چالدران 76 درصد افزایش یافته است.

به گزارش

گروه استانهاي

باشگاه خبرنگاران، احمدرضا قلی‌پور در جمع مدیران این شهرستان اظهار داشت: افزایش گشت‌های پلیس در محورهای ورود و خروج کالا، ارتباط خوب مردم با پلیس 110 از جمله دلایل عمده در افزایش کشفیات کالاهای قاچاق در شهرستان چالدران است.

وی افزود: طرح فروش نفت مرزی در روستاهای به شعاع 20 کیلومتری مرز با هدف جلوگیری از قاچاق سوخت به کشورهای همجوار مرزی و رونق اقتصادی روستاهای مرزنشین از سال آینده اجرا می‌شود.

به گفته وی این طرح از اوایل سال آینده با مشخص شدن خانوارهای ساکن روستایی و همچنین بعد از تعیین معبرهای مرزی اجرا می‌شود.

فرماندار چالدران در ادامه این مراسم گفت: به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران تمام روستاهای این شهرستان از نعمت برق بهره‌مند شدند.

قلی‌پور گفت: تاکنون برای برق‌رسانی به روستاهای این شهرستان 570 کیلومتر خط فشار قوی و 156 کیلومتر خط فشار ضعیف احداث و تکمیل شده است.

وی افزود: با برق‌رسانی به تمام روستاهای چالدران و اجرای طرح مسکن مهر در این شهرستان باعث شده که مهاجرت روستائیان به شهر چالدران به حداقل برسد.

فرماندار چالدارن در ادامه با اشاره به آماده‌سازی شهرستان برای تنظیم بازار گفت: کنترل قیمت اجناس و ارزاق عمومی در آستانه عید نوروز از اولویت‌های مسئولان در شهرستان چالدران است.

قلی‌پور با بیان اینکه دستگاه‌های نظارتی با تخلفات به صورت قاطع برخورد می‌کنند، اظهار داشت: با تدابیر انجام شده، شرایط بازار برای خرید مردم در ایام پایانی سال فراهم شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.