سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اروميه/

افزایش پوشش بیمه‌ای قالیبافان آذربایجان غربی

مدیرعامل اتحادیه فرش دستباف روستایی آذربایجان غربی گفت: پوشش بیمه‌ای قالیبافان در مناطق مختلف آذربایجان غربی افزایش پیدا می‌کند.

به گزارش

گروه استانهاي

باشگاه خبرنگاران، مرضیه بنفشه افشار ديروز در جمع خبرنگاران در ارومیه اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های سازمان بازرگانی و اتحادیه قالیبافان برای این قشر از جامعه، افزایش دادن تعداد افراد برخوردار از بیمه است لذا برای زیرپوشش قرار گرفتن، فعالان این صنعت نسبت به معرفی خود مبادرت کنند.

وی تصریح کرد: برای اینکه بافندگان فرش زیرپوشش بیمه قرار بگیرند باید نسبت به نام‌نویسی کردن مبادرت کنند تا در آزمون‌های سازمان فنی حرفه‌ای برای دریافت گواهی مهارت شرکت کنند به این ترتیب مراحل صدور دفترچه بیمه سپری شود لذا در این راستا از انجام دادن هیچ کمکی دربغ نخواهیم کرد.

وی یکی از بزرگترین قدم‌های سازمان بازرگانی برای رفاه حال این گروه از جامعه مبحث بیمه دانست و گفت: بیمه قالیبافان بیمه عمر و خدمات درمانی شامل می‌شود به عبارت دیگر بیمه‌ای کامل می‌باشد که تضمین‌کننده آینده فرد و خانواده‌اش است لذا امیدواریم افراد بیشتری از مزایای آن بهره کافی را ببرند.

وی با بیان اینکه قالیبافی از جمله مشاغل سخت و زیان‌آور محسوب می‌شود گفت: حرفه قالیبافی در گروه مشاغل سخت قرار گرفته است این نشان می‌دهد بعد از مدتی که فرد به این حرفه پرداخته است از نظر فیزیکی با مشکلات متعدد روبه رو می‌گردد پس مبحث بیمه برای تامین زندگی آنها مطرح شده است که نباید قالیبافان این فرصت را از دست بدهند.

افشار یکی از مهم‌ترین مزیت‌های این بیمه را پذیرش همه افراد در هر مقطع سنی دانست و خاطرنشان کرد: افراد زیادی اعم از زنان و مردان هستند که از سنین جوانی برای تامین معاش خود و خانواده خود به این صنعت روی آورده‌اند لذا محدودیت سنی برای بیمه شدن وجود ندارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.