سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

سال 90 سال امنیت كامل برای سلماس بود

فرماندار سلماس با عنوان اینكه سال 90 سال امنیت كامل برای این شهرستان بود گفت : حضور مقتدرانه نیروهای مسلح اعم از نیروهای نظامی ، انتظامی و سپاه اجازه هیچگونه تحركی را به گروهك ها و اشرار نداده است.

مرتضی نظری در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اروميه افزود : روستاییان و مرزنشینان این شهرستان امسال در آرامش كامل مشغول كسب و كار خود بودند و بدون هیچ تشویش و نگرانی توانستند سالی آرام و خوبی را داشته باشند.

فرماندار سلماس ادامه داد : با برقرار امنیت كامل در منطقه، طرح های عمرانی خوبی در مناطق روستایی مرزی به اجرا درآمد كه موجب افزایش شاخص های برخورداری شده و به زودی پروژه های آبخیز داری نیز در مناطق عشایر نشین اجرا خواهد شد .

نظری اضافه كرد : در سالهای اخیر برخی از شهروندان با مسافرت به كشورهای همجوار مشاهده كردند امكانات و تسهیلاتی كه جمهوری اسلامی در اختتیار آنها قرار می دهد بسیار بالاتر و بهتر از كشورهای همسایه است به همین دلیل نیز آنان با جان و دل تصمیم به دفاع از جمهوری گرفته اند.

وی یاد آور شد : مردم مرز نشینان سلماس امروز به حدی از آگاهی رسیده اند كه دوستان و دشمنان خود را می شناسند و می دانند آنچه توسط استكبار جهانی در حمایت از قومیت ها مطرح می شود نه تنها حمایت نیست بلكه وسیله ایی است برای تفرقه افكنی بین مردم ایران است .

نظری با تجلیل از فرهنگ سازی مسوولین و ائمه جمعه اهل سنت گفت : در سایه آموزش و آگاهی بخشی مسوولین و ائمه جمعه اهل سنت امروزه جلوی نفوذ گروهك ها و اشرار در میان مردم مخصوصا نسل جوان گرفته شده است ./س

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.