سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیرجند/

درخشش هنرمندان خراسان جنوبی در جشنواره سینمای جوان اترک

سرپرست معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: هنرمندان استان در یازدهمین جشنواره سینمای جوان اترک صاحب عنوان و مقام شدند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بيرجند؛  به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، سید علی زمزم، گفت: هنرمندان استان در یازدهمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان اترک که در بجنورد و در 4 بخش فیلم کوتاه، فیلمنامه، عکس و پوستر فیلم 21 تا 23 اسفند با حضور 6 استان برگزار شد، خوش درخشیدند.  
وی افزود: "محمد عبدالهی" کارگردان فیلم "دستان" از بیرجند موفق به کسب دیپلم افتخار بخش فیلم کوتاه، در بخش بهترین مجری طرح یا تهیه کننده جایزه جشنواره و در بخش تحقیق فیلم نیز از میان شش نامزد، تندیس جشنواره و جایزه نقدی این بخش را از آن خود کرد.  
سرپرست معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: "زینب فاضلی" از بیرجند نیز برای فیلمنامه "نذر" مورد تقدیر هیأت داوران جشنواره قرار گرفت و "سیدمهدی حسینی" از بیرجند علاوه بر به دست آوردن دیپلم افتخار، به خاطر متن فیلم "دادگاه" برای صدابرداری این فیلم شایسته دریافت دیپلم افتخار جشنواره شد.
زمزم تصریح کرد: در بخش تدوین جشنواره "حمید ثنایی" و "مهدی مرتضوی" برای فیلم "دستان" تندیس جشنواره و جایزه این بخش را به دست آورد و "سید محمد حسینی" در بخش پوستر فیلم برای پوستر فیلم "قربانی" از بیرجند تندیس جشنواره و جایزه نقدی گرفت.
یادآوری می شود: یازدهمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان فصل 4 اترک در 4 بخش فیلم کوتاه، فیلمنامه، عکس و پوستر فیلم با حضور استان های کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، خراسان جنوبی، خراسان رضوی  در بجنورد مرکز خراسان شمالی برگزار شد./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.