سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نمایشگاه خوشنویسی نستعلیق و شكسته

نمایشگاه خوشنویسی آثار "جعفر صادقی" از سوی واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری ، بیست و چهارم اسفند ماه در نگارخانه سوره شهركرد افتتاح شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، در این نمایشگاه 30 اثر خوشنویسی نستعلیق و شكسته از آثار جعفر صادقی، هنرمند جوان و خوش آتیه ی خوشنویسی استان به نمایش گذاشته می شود.

هدف از برپایی این نمایشگاه معرفی چهره های جوان و شاخص هنر استان به ویژه در عرصه ی هنر خوشنویسی، ترویج بیش از پیش هنر خوشنویسی و آشنایی بیشتر عموم مردم با این هنر است.

جعفر صادقی متولد 1367 در شهركرد است . "صادقی" بیش از 6 سال است كه به طور حرفه ای در زمینه ی خوشنویسی فعالیت می كند و از محضر استاد علیرضا بسیج بهره برده است.

این هنرمند تاكنون در چندین نمایشگاه گروهی خوشنویسی شركت داشته است و این نخستین نمایشگاه انفرادی اوست كه روز چهارشنبه بیست و چهارم اسفند ماه افتتاح خواهد شد .

"صادقی" پیش از این در چندین جشنواره ملی و بین المللی هنرهای تجسمی حائز جوایز و رتبه های برتر شده است كه مهمترین آن كسب 5 رتبه ی برتر در پنج دوره ی اخیر جشنواره ی بین المللی هنرهای تجسمی جوانان منطقه ای كشورهای اسلامی است.

این نمایشگاه از تاریخ 24 تا 28 اسفند ماه در نگارخانه سوره حوزه هنری برای بازدید علاقه مندان برپاست./ي2
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.