سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رحيمي:

استانداران اجازه ندهند سودجويان به حقوق مردم تعدي کنند

معاون اول رئيس جمهور گفت: خصومت دشمنان جمهوري اسلامي ايران نه به‌خاطر دانش هسته‌اي، بلکه به‌خاطر پايبندي ملت ايران به اسلام، انقلاب و آرمان‌هاي امام خميني (ره) است.


به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني رياست جمهوري؛ محمدرضا رحيمي در گردهمايي استانداران سراسر کشور که در وزارت کشور برگزار شد اظهار داشت: دشمنان از پيام و باورهاي انقلاب اسلامي هراس دارند چراکه اين باورها قابليت گسترش دارد و پيام اسلام و انقلاب بر دل و جان ملت‌ها اثرگذار است.
 

معاون اول رئيس جمهور در ادامه، استانداران را از مهم‌ترين عوامل مديريت و اداره کشور برشمرد و از آنان به‌خاطر برگزاري مطلوب و شايسته انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي قدرداني کرد.
 

رحيمي با بيان اينکه انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي استثنايي بود گفت: ملت ايران در انتخابات مجلس شوراي اسلامي حماسه‌اي بزرگ خلق کرد و اين انتخابات که در آرامش و شکوهي بي‌نظير برگزار شد پاسخ محکم ملت ايران به دشمنان و بدخواهان نظام جمهوري اسلامي ايران بود.
 

وي در بخش ديگري از سخنان خود، اشتغالزايي، اجراي طرح مسکن مهر، مقابله با تحريم دشمنان و اجراي قانون هدفمند کردن يارانه‌ها را از مهم‌ترين برنامه‌هاي دولت بيان کرد و افزود: استانداران سراسر کشور نقشي تعيين کننده و اثرگذار در موفقيت و اجراي صحيح برنامه‌هاي دولت دارند.
 

معاون اول رئيس جمهور با اشاره به برنامه‌ريزي و تلاش دولت براي مسکن‌دار شدن همه متقاضيان واجد شرايط تا پايان دولت دهم، تصريح کرد: طرح مسکن مهر که با تدبير آقاي احمدي نژاد شکل گرفت، علاوه بر اينکه بسياري از مردم را در کشور، صاحب مسکن کرد، گامي در جهت مهار کردن تورم بازار مسکن و ايجاد فرصت‌هاي شغلي در کشور بود.
 

رحيمي همچنين از استانداران به علت تلاش براي تحقق هدفگذاري دولت در بخش اشتغالزايي تشکر کرد و گفت: دولت در شرايط تحريم و اجراي قانون هدفمند کردن يارانه ها با شجاعت وارد ميدان اشتغالزايي شد و در اين مسير نقش استانداران در تحقق تعهد اشتغالزايي سال گذشته و سال جاري، موثر و بااهميت بود.
 

وي يکي از موفقيت‌هاي دولت را در سال جاري که با همت و همدلي همه استانداران شکل گرفت، تحقق هدفگذاري در بخش صادرات غير نفتي دانست و تصريح کرد: در جلسه اي که با حضور نمايندگان صادرکنندگان برتر کشور برگزار شد، براي سال 91 نيز رقمي بالاتر در بخش صادرات غيرنفتي در نظر گرفته شده است و اميدواريم با همت استانداران و به ويژه استانداران مرزي کشور به اين وعده نيز جامه عمل پوشانده شود.
 

معاون اول رئيس جمهور از استانداران خواست به بخش توليد، توجهي ويژه داشته باشند و زمينه فعال شدن ظرفيت‌هاي فراوان کشور را در بخش توليد، بيش از پيش فراهم کنند.
 

رحيمي همچنين با تاکيد بر ضرورت تنظيم و نظارت بر وضع بازار، برگزاري جلسات کنترل بازار را به طور مستمر در استان‌ها خواستار شد و گفت: استانداران اجازه ندهند سوءاستفاده‌کنندگان و سودجويان به حقوق مردم تعدي کنند.
 

وي در پايان از استانداران خواست همواره مصالح کشور و تحقق آرمان‌هاي امام خميني (ره) را در اولويت امور قرار دهند و همانند گذشته با اهتمام و جديت هر چه بيشتر براي خدمت‌رساني و رفاه هرچه بيشتر مردم تلاش کنند.

/ع2

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.