سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قاضي سراج در سومين جلسه دادگاه فساد اقتصادي:

در حال حاضر دادگاه درباره كيفرخواست 32 متهم پرونده فساد مالي حق رسيدگي دارد

قاضي سراج با تأكيد بر اينكه برخي عنوان مي كنند كه متهم اصلي و متهم فرعي در دادگاه حضور ندارند گفت: دادگاه در محدوده كيفرخواست حق رسيدگي دارد و در حال حاضر كيفر خواست 32 متهم به دادگاه ارسال شده و دادگاه در همين محدوده حق رسيدگي دارد.


به گزارش خبرنگار حقوقي قضائي باشگاه خبرنگاران؛ قاضي سراج با اشاره به شايعاتي كه در جامعه مطرح مي شود و اينكه متهم اصلي عنوان مي كند كه جعبه سياه اين پرونده فراري است اظهار داشت: در بررسي سوانح هواپيمايي دو جعبه وجود دارد و من اطيمنان مي دهم كه جعبه مورد نظر را پيدا خواهيم كرد و فراريان را به پاي ميز محاكمه مي كشانيم.

 

وي ادامه داد: به پليس بين الملل نيز اعلام شده تا همكاري لازم را ذيل اين پرونده داشته باشند.

 

قاضي سراج با تأكيد بر اينكه برخي عنوان مي كنند كه متهم اصلي و متهم فرعي در دادگاه حضور ندارند و جاي آنها خالي است، گفت: دادگاه در محدوده كيفرخواست حق رسيدگي دارد و در حال حاضر كيفر خواست 32 متهم به دادگاه ارسال شده و دادگاه در همين محدوده حق رسيدگي دارد.

 

ولي اين پرونده بيش از 100 متهم دارد كه درصورت ارائه كيفرخواست اين 100 متهم به دادگاه به اتهام آنان نيز رسيدگي خواهد شد.

 

قاضي سراج با تأكيد بر اينكه احتمالا بعضي از افراد متهمان را وادار مي كنند كه اعتراف نكنند افزود: اين پرونده معامله اسناد است و اسناد حرف آخر را مي زند و سخنان متهمين فقط به روشن شدن اين پرونده كمك مي كند.

/ع2

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.