سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان/

2هزارکلاس درس میزبان مسافران نوروزی همدان

2هزارکلاس امسال در استان همدان در اختیار فرهنگیان و مسافران نوروزی قرار می‌گیرد

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، مدیرکل آموزش وپرورش همدان با بیان اینکه در این زمینه یکهزار و 667 کلاس مجهز در سه سطح تمام تجهیز، نیمه تجهیز و عادی در نظر گرفته شده است افزود : در بخش کلاسهای مجهز وسایلی چون یخچال، تلویزیون، فرش و حمام مشترک در اختیار مسافران نوروزی و فرهنگیان قرار می‌گیرد.
عباس حسنی محتشم گفت: ستاد تسهیلات نوروزی استان همدان همه تدابیر اسکان مسافران نوروزی را ایجاد کرده است و با همکاری شهرداری و سازمان گردشگری آماده پذیرایی از فرهنگیان سراسر کشوریم.
وی درباره در اختیار قراردادن کلاسهای مدارس برای دیگر مسافران نیزگفت: ستاد اسکان در ابتدا کلاسها را در اختیار فرهنگیان و سپس برای غیر فرهنگیان در نظر می‌گیرد.
  حسنی محتشم با اشاره به اینکه امسال پیش‌بینی می‌شد مسافران نوروزی فرهنگیان افزایش داشته باشد افزود: به همین علت 100 کلاس نسبت به پارسال افزوده شد و در مدارس درجه دو، 71 کلاس برای مسافران در نظر گرفته شده است که در بعضی تجهیزات مشترکند.
مدیرکل آموزش و پرورش همدان گفت: با 6 رستوران در شهر همدان قراردادی منعقد شده است تا طبق روال پارسال یک وعده غذایی رایگان به میهمانان فرهنگی مرکز استان داده شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.