سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

برنامه های ستاد نوروزی شهرداری كیلان اعلام شد

شهردار كیلان با اعلام برنامه های ستاد تسهیلات نوروزی، از آمادگی شهر كیلان برای پذیرایی از مسافران نوروزی خبر داد

سید' جلیل چوبداری' در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در خصوص اقدامات صورت گرفته از سوی ستاد نوروزی اظهار داشت: با توجه به اینكه شهر كیلان شهری سرسبز و زیبا و خوش منظره می باشد از این جهت پذیرای مسافرین زیادی است كه هر چند مدت توقفشان در این شهر محدود است، ولی با این حال از جمله اقدامات این ستاد برای اسكان مسافرین نوروزی تهیه دو دستگاه ساختمان با همت آموزش وپرورش شهر در نظر گرفته شده است.

وی افزود :با توجه به اینكه نوروز و ایام قبل از آن را مردم صرف خانه تكانی، نظافت و بهداشت منازل خود می كنند، لذا شهرداری در راستای چنین امر پسندیده ای از یك ماه گذشته اقدام به خانه تكانی شهر و نظافت معابر نموده است .

شهردار كیلان گفت: چهره شهر باید در این ایام حال و هوای عید را به هر بیننده علی الخصوص مسافرین نوروزی القا نماید، لذا در راستای همین چشم انداز شهرداری كیلان در زمینه ایجاد فضای سبز ،بیش از 500 جعبه متشكل از گلهای لاله و گل های بهاری تهیه و در سطح شهر تعبیه نموده است.

چوبداری با اشاره به كاشت و غرس بیش از سه هزار راس نهال در راستای ایجاد فضای سبز از یك ماه گذشته خاطر نشان كرد: در نظر است تا با توزیع بیش از 1500 گلدان حاوی گلها بهاری و لاله به تك تك ساكنینن هدیه ای ویژه برای سفره های هفت سین آنان به ارمغان آورد.

شهردار كیلان با اشاره به آداب و رسوم گرامیداشت جان باختگان و اموات سال 90 خاطر نشان كرد: پس از سال تحویل، شهرداری در حسینیه این شهر میزبان تمامی شهروندان است تا علاوه بر دلجویی از خانواده ها و بازماندگان، با حضور تمامی شهروندان كیلانی روحیه نوعدوستی و نشاط را در شهر تقویت نماید.

وی از حضور امداد خودروی سیار در شهرداری برای رفاه و رفع سریع مشكلات احتمالی میهمانان نوروزی در حوزه استحفاظی شهر كیلان خبر داد و گفت: پنج شنبه آخر سال نیز شهرداری كیلان علاوه بر غبارروبی گلزار شهداء با شاخه ای گل از تمامی شهروندان استقبال می كند./س

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.