سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خاطرات شهيد حاج احمد کاظمي از راديو بشنويد

"نیمه‌پنهان" عنوان برنامه‌ای است که با تلاش گروه دانش و فناوری رادیو ایران‌صدا تهیه شده و خاطرات زندگی شهیدان را با رویکردی داستانی مطرح می‌کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛مرور خاطرات شهیدان از زبان همسرانشان و توصیف رفتار و حالات شهداء در این برنامه مطرح می‌شود.
براساس این گزارش؛بیان خاطرات زندگی شهید احمد کاظمی،موضوع این هفته‌ی برنامه‌ی نیمه پنهان است که جمعه بیست و ششم اسفند ساعت 9/30 دقیقه از رادیو ایران‌صدا پخش می‌شود.
سردار سرلشکر پاسدار شهید احمد کاظمی،فرمانده نیروی زمینی سپاه‌پاسداران انقلاب اسلامی در 2 مرداد سال 1337در شهرستان نجف آباد اصفهان به دنیا آمد .
در سن ۱۸ سالگی،پس از تحصیلات دوره دبیرستان به مبارزین جبهه‌های جنوب لبنان پیوست و در روز های آغازین انقلاب اسلامی در صف مبارزان قرار گرفت.
سردار شهید کاظمی از تاریخ ‪ ۵۹/۹/۱‬ تا ‪۶۰/۷/۱۰‬ فرمانده جبهه فیاضیه بود و بدنبال آن فرماندهی لشکر ‪ ۱۴‬امام‌حسین(ع) و معاونت عملیات نیروی زمینی سپاه را به عهده گرفت.از سال ‪ ۱۳۷۹‬فرماندهی نیروی هوایی سپاه به ایشان سپرده شد که بیش از پنج سال ادامه داشت تا در تاریخ ‪۸۴/۵/۲۹‬ به فرماندهی نیروی زمینی سپاه منصوب شد.وی در ۱۹ دی سال ۱۳۸۴ در سانحه هوایی سقوط هواپیمای فالکن در نزدیکی ارومیه به شهادت رسید.
این برنامه با اجرای فاطمه آل‌عباس و رضا آقا‌شریفیان،تهیه‌کنندگی سارا عشقی‌نیا و سردبیری آنیتا جلالی به صورت تولیدی تهیه می‌شود.
علاقمندان می‌توانند به آدرس اینترنتی رادیو ایران‌صدا به نشانی www.iranseda.ir مراجعه و ضمن شنیدن این برنامه، فایل صوتی آن را دریافت کنند./ه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.