سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جلالي خطاب به لاريجاني:

جملات شما برای پاسخ به اظهارات رییس جمهور کفایت نمی‌کند

نماينده مردم شاهرود خطاب به لاريجاني گفت: جملات بصیر و کوتاه شما برای پاسخ به اظهارات رییس جمهور کفایت نمی کند و به این اظهارات باید پاسخ متقن داده شود؛ چرا که یک بخش از این اظهارات غیر دقیق و غیر کارشناسی بود.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران کاظم جلالی در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۲۴ اسفند) در اخطار قانون اساسی و تذکر آیین نامه‌ای، گفت: اصل جلسه طرح سوال از رییس جمهور به لحاظ شکلی خوب برگزار شد و سئوال کنندگان با متانت سوالاتشان را مطرح کردند و هر مساله‌ای که در خانه ملت مطرح می شود باید پاسخ داده شود.

جلالی خطاب به لاریجانی گفت: شما بر اساس قسمی که یاد کرده اید موظف به پاسخ متقن نسبت به این اظهارات رییس جمهور هستید.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با انتقاد از ادبیات و برخی از اظهارات رییس جمهور در پاسخ به سوالات گفت: رییس جمهور به شکلی صحبت کرد که ممکن است مردم تصور کنند در مجلس برخی نمایندگان شاسی را فشار می دهند و مدرک فوق لیسانس می‌گیرند.

*** لاريجاني: هيچكس اجازه ندارد جلوي قانون را بگيرد

لاریجانی در پاسخ به این اخطار جلالی گفت: قوانینی که مجلس تصویب می کند با نظر کارشناسان تهییه و تصویب می شود و غیر دقیق نیست و باید در کشور اجرا شود و اگر هم قانون ایرادی دارد باید اصلاح شود و کسی نمی تواند به میل خود جلوی اجرای قانون را بگیرد.

وی افزود: مساله بعدی در ارتباط با مجلس است در قالب شوخی یا جدی مسائلی توسط رئیس جمهور مطرح شد که می تواند انعکاس وسیعی درباره مجلس در بر داشته باشد و مردم ماجرای شاسی و مدرک را نمی دانند و اصل این موضوع برای زمان انتخابات بود که عده از نمایندگان نیز با آن مخالف بودند اما به صورت قانون درآمد./س2
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.