سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران/ مدیر کارخانه تجهیزات مدارس ایران؛

صادرات تجهیزات مدارس ایران به کشورهای اروپایی

مدیر کارخانه تجهیزات مدارس ایران با بیان اینکه کارخانه تجهیزات مدارس ایران تمام مبلمان مدارس مازندران و کشور را تولید می‌کند، گفت: تاکنون محصولات این کارخانه به دبی، انگلستان (مدارس ایرانیان خارج از کشور )، تاجیکستان و عراق صادر شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛محسن شیخ‌الملوکی پیش از ظهر امروز در نشست‌ هم‌اندیشی با هیئت رئیسه اتاق بازرگانی و صنایع و معادن مازندران با بیان اینکه شرکت تجهیزات مدارس ایران با حدود 450 پرسنل در بخش‌های تولید و پشتیبانی در ساری مستقر است، گفت: این شرکت از سال 83 تاکنون به صورت خصوصی اداره می‌شود.
وی ابراز داشت: این کارخانه با 57 هزار متر مربع فضای بخش تولید، دارای خطوط فلزکاری، رنگ رباتیک نقاشی فلز، مونتاژ و کاموایر(انبار محصول و بارگیری)، تعمیرات عمومی، خط چاپ UV ماشین‌آلات و دایکاست رباتیک و تزریق پلاستیک CNC است.
شیخ‌الملوکی با اشاره به اینکه 230 نوع محصول در قالب مبلمان اداری و کلاس مراکز آموزشی در این کارخانه تولید می‌شود، تصریح کرد: ظرفیت تولید این کارخانه در روز 7 هزار محصول است.
این مسئول با اشاره به کارخانه تجهیزات مدارس ایران با ظرفیت تولید سالانه یک میلیون و 200 هزار محصول از لحاظ تیراژ، تنوع و کیفیت رتبه نخست کشور را در تولید مبلمان اداری دارا است، خاطرنشان کرد: شرکت بعد از آن با تولید سالانه 80 هزار محصول در جایگاه دوم قرار دارد.
شیخ‌الملوکی با بیان اینکه کارخانه تجهیزات مدارس ایران تمام مبلمان مدارس مازندران و کشور را تولید می‌کند، تصریح کرد: تاکنون محصولات این کارخانه به دبی، انگلستان (مدارس ایرانیان خارج از کشور)، تاجیکستان و عراق صادر شده است.
مدیر کارخانه تجهیزات مدارس ایران با بیان نیاز روزانه 3هزار و 500 محصول کشور به این نوع تولیدات، از اتاق بازرگانی و صنایع و معادن مازندران خواست تا با حمایت موثر، ظرفیت خالی این کارخانه را به بخش صادرات اختصاص دهد.
وی در پایان اذعان داشت: بیشترین نیاز دستگاه‌های آموزش و پرورش، نیروی انتظامی، سپاه، ارتش و مراکز آموزشی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی و موسسات غیرانتفاعی از محصولات کارخانه تجهیزات مدارس ایران تامین می‌شود./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.