سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزیدگان بخش فیلمنامه جشنواره اترک معرفی شدند

اسامی برگزیدگان بخش فیلمنامه جشنواره منطقه ای سینمای جوان فصل 4- اترک در بجنورد اعلام شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از ستاد خبری یازدهمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان فصل 4- اترک؛ هیئت انتخاب و داوری بخش فیلمنامه این جشنواره که متشکلاز حمید جمدر، محمود سالاری و محمد جواد یوسفیان از میان 192 فیلمنامه راه یافته به مرحله نهایی این بخش برگزیدگان به شرح ذیل معرفی شدند.

براین اساس هیئت داوران از " علی حیدری" برای فیلمنامه "ترنج" از بجنورد و نیز "زینب فاضلی" برای فیلمنامه "نذر" از بیرجند تقدیر کرد.

همچنین هیئت داوران "حمزه رمضانی" برای فیلمنامه "پدر پسر مزرعه" از کرمان، "زهرا احمدی" برای فیلمنامه "سلام تولدت مبارک" از گرگان "محمد تقوی" برای فیلمنامه "سیاه و سفید" از زاهدان به عنوان نفرات اول تا سوم برگزیده این بخش معرفی کرد.

هیئت داوران همچنین در بخش ویژه اقتباس ادبی از متون کهن و معاصر از "مژگان روز خرم" برای فیلمنامه " آرزو" از کرمان تقدیر کرد و تندیس جشنواره و جایزه نقدی این بخش را به همراه 10 میلیون ریال حمایت ا تولید را به مهدی رئیسی برای فیلمنامه یک حرف از دو زبان از گرگان اهدا کرد.

گفتنی است؛ یازدهمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان فصل 4- اترک در 4 بخش فیلم کوتاه، فیلمنامه، عکس و پوستر فیلم با حضور استان های کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، خراسان جنوبی، خراسان رضوی از 21تا 23 اسفند سال جاری در بجنورد مرکز استان خراسان شمالی برگزار شد./ي2

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.