سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بيرجند/

295 پروژه در دست اجرا در قاين65 درصد پيشرفت فيزيکي دارد

فرماندار قاين گفت: 295 پروژه عمراني- خدماتي با 65 درصد پیشرفت در قاین شامل تجهيز مراکز فني و حرفه اي، توسعه، تجهيز و نوسازي مدارس، احداث خانه عالم، ارتقاي صنايع دستي و گردشگري، احداث و مرمت مساجد و حسينيه ها، راه، آب رساني و...در دست اجراست.

به گزارش گروه استانهاي باشگاه خبرنگاران، حبيبي منش در جلسه شوراي برنامه ريزي و توسعه شهرستان  اعتبار اجراي اين پروژه ها را 292 ميليارد
ريال اعتبار از محل بودجه تملک دارايي، ملي عنوان کرد و افزود : ميانگين تخصيص اعتبارات در اين شهرستان 86 درصد است.
وي ادامه داد: مسئولان شهرستان بايد تلاش کنند تا اعتباري برگشت نکند.
فرماندار قاين  تصريح کرد: به دنبال اين نيستيم که فقط اعلام کنيم اعتبارات جذب شد بلکه بايد در کيفيت انجام يک پروژه و درستي کار، نظارت و دقت لازم را داشته باشيم و در مورد استفاده درست از اعتبارات دولتي احساس مسئوليت کنيم.
حبیبی منش گفت: مديران دستگاه هاي اجرايي و کارشناسان فرمانداري بايد پيگير باشند که اگر هنگام انجام يک پروژه مشکلي به وجود آيد آن را گزارش و براي حل آن تلاش کنند.
وي افزود: 6 پروژه از محل اعتبارات فرهنگي با 18 ميليارد ريال اعتبار در زمينه تجهيز و توسعه مصلا هاي نماز جمعه قاين، اسفدن، خضري دشت بياض و استخر شناي دانش آموزي حاجي آباد اجرا مي شود.
***تاخير در تحويل واحدهاي سازماني
فرماندار قاين با انتقاد از پيشرفت نامناسب تعدادي از پروژه هاي عمراني شهرستان خواستار پيگيري جدي موضوع از طريق مسئولان مربوط شد و بر نظارت مستمر مديران بر اجرا و پيشرفت فيزيکي پروژه ها تاکيد کرد.
حبیبی منش با اشاره به اتمام عمليات احداث 20 واحد مسکوني سازماني از محل اعتبارات سال 84 سفر رئيس جمهور به استان افزود: اين واحدها از مدت ها قبل تکميل شده ولي به دلايلي هنوز به بهره برداري نرسيده است. وي افزود: در حالي که مديران غيربومي شهرستان در خانه هاي نامناسب زندگي مي کنند تاخير اين پروژه منطقي نيست و بايد زودتر تعيين تکليف شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.