سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

«یك شب طوفانی» در تماشاخانه مهر

« یك شب طوفانی » عنوان نمایشنامه ای نوشته مهدی صالحیار است كه از 4 بهمن ماه در قالب اجرای عمومی آثار برگزیده هشتمین جشنواره سراسری تئاتر ماه به كارگردانی محمد احمدی در تماشاخانه ماه حوزه هنری به صحنه می رود .

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، نمایش یك شب طوفانی روایتگر فردی به نام ابراهیم است كه در یك پاسگاه دور افتاده مرزی مشغول خدمت سربازی است . او مطلع می شود از مركز دستوری آمده مبنی بر اینكه فاطمه خواهر یك انقلابی به نام احمد است و باید اورا هرچه سریع تر دستگیر كنند . اما ابراهیم در اقدامی تلاش می كند تا فاطمه را فراری دهد اما این تازه آغاز یك ماجرای عجیب دیگر است

در این اثر نمایشی كه از تاریخ یاد شده در تماشاخانه مهر حوزه هنری با حمایت مركز هنرهای نمایشی حوزه به صحنه خواهد رفت جمشید صفری ، صفورا كاظم پور ، اكبر مددی مهر ، علیرضا زارعی ، دانیال عقیلی به عنوان بازیگر حضور دارند . ضمن اینكه مهدی قنبری و سهیل محمودی به عنوان دستیاران كارگردان ، هنگامه مهدی به عنوان منشی صحنه ، جلال كاشانی به عنوان طراح صحنه ، محمد حسین داستان به عنوان اهنگساز در این اثر نمایشی كارگردان را یاری می دهند .

نمایش « یك شب طوفانی » از جمله آثار نمایشی است كه در هشتمین جشنواره سراسری تئاتر ماه به صحنه رفت./ي2
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.