سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ميزبان هفته چهارم ليگ برتر وزنه برداري بزرگسالان

ميزباني به نام تهران به كام شيراز

مسئولان هيئت وزنه برداري استان تهران مدعي اند كه نيروي زميني ارتش متعلق به استان تهران است و با اين حال قرار شد نيروي زميني در هفته چهارم رقابت هاي وزنه برداري ليگ برتر بزرگسالان در شيراز از ساير تيم هاي ليگ برتر ميزباني كند.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، اگر تيم وزنه برداري نيروي زميني ارتش در هفته چهارم ليگ برتر وزنه برداري رده بزرگسالان در يك شهر ميزبان ساير تيم هاي ليگي باشد بالاخره مشخص مي‌شود كه تيم وزنه برداري نيروي زميني ارتش براي كدام شهر و استان است.

از آن جا شروع مي‌كنيم كه در حدود يك سال پيش تيم وزنه برداري نيروي زميني ارتش به نام نيروي زميني قزوين در رقابت هاي ليگ برتر وزنه برداري شركت مي‌كرد ولي پس از حضور اين تيم در تهران فقط به خاطر اين كه تمام مسائل اداري در تهران بود قرار شد نام اين تيم نيروي زميني تهران باشد و هيئت وزنه برداري استان تهران از اين تيم حمايت كند.

اما با گذشت سه هفته از ليگ برتر بزرگسالان و به وقت ميزباني تيم نيروي زميني تهران ميزبان شيراز خواهد بود چون تهران امكانات لازم را براي ميزباني از ساير تيم هاي ليگي ندارد.

تيم وزنه برداري نيروي زميني ارتش به صورت اداري در تهران و به صورت امكاناتي در قزوين و شيراز اداره مي‌شود و در آخر هم معلوم نشد كه نيروي زميني براي تهران است تا استان ديگر.

مسئولان تيم وزنه برداري نيروي زميني ارتش اظهار كرده اند كه هيئت وزنه برداري استان تهران براي ميزباني هيچ امكاناتي را به تيم نيروي زميني نمي‌دهد و نكته جالب در مورد تيم وزنه برداري نيروي زميني اين است كه اين تيم براي آماده سازي خود قبل از آغاز ليگ برتر وزنه برداري تمام اردوهاي خود را در شيراز و اصفهان سپري كرد و تعداد روزهاي كمي را در تهران حضور داشت و در حال حاضر چون امكانات شيراز بهتر از شهرهاي ديگر همچون تهران و قزوين است ميزباني تيم نيروي زميني در استان شيراز انجام خواهد شد و مشخص مي شود كه هفته چهارم وزنه برداري ليگ برتر بزرگسالان به ميزباني تيم نيروي زميني شيراز انجام خواهد شد.

در پايان گفتني است كه رقابت هاي وزنه برداري ليگ برتر بزرگسالان سه هفته مي‌گذرد كه در هفته اول نيروي هوايي همدان ميزبان بود در هفته دوم پيك صباي اصفهان ميزباني را پذيرفت و در هفته سوم تيم مناطق نفت خيز ميزباني را قبول كرده بود كه هم اكنون تيم هاي ملي حفاري اهواز مناطق نفت خيز جنوب ، نيروي زميني ارتش و سيمان سپهر فارس، هيئت وزنه برداري ايلام و پيك صباي اصفهان در رده هاي اول تا ششم قرار دارند كه اين ليگ در نيمه دوم سال با شش تيم برگزاري مي شود./ق
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.