سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هنوز تفكيكي بين اينترنت و اينترانت قائل نشديم

با وجود توانايي هاي لازم در صنعت IT، مشكل عمده اي كه داريم عدم تفكيك بين اينترنت و اينترانت است و همه چيز را در بستر اينترنت استفاده مي كنيم.

احمد بزرگيان معاون نوسازي وتحول اداري معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني رئيس جمهور با بيان اين مطلب به خبرنگار فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: هنوز تفكيك لازم را براي بكار گيري و استفاده از اينترنت و اينترانت قائل نشديم و اين درحالي است كه در دنيا ارتباطات دستگاه هاي بين كشوري از طريق اينترنت انجام مي شود و آن بخش كه جنبه تحقيقاتي داشته و يا نياز به استفاده از اينترنت جهاني دارد، از اينترنت استفاده مي شود.
وي افزود: برهمين اساس دامنه پرسرعت آن چناني براي همه امور نياز نيست و اين درحالي است كه در كشور ما تمامي ارتباطات از طريق اينترنت جهاني صورت مي گيرد.
وي با اشاره به اينكه هم اكنون در سازمان زندان ها 100 مگابيت و در بخش ماليات و دانشگاه ها 8 مگابيت سرعت استفاده از اينترنت است بيان داشت: مشكلي كه كاربران كه در افت سرعت اينترنت مشاهده مي كنند ناشي از مساله Share شدن است كه بايد مورد حل و بررسي قرار گيرد و گرنه از نظر توانايي هاي لازم و زير ساختها امكانات كافي و مطلوب وجود دارد./عط

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.