سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آرزوی ترافیک روان برای پنج شنبه آخر سال

مسیرهای منتهی به حرم مطهر امام راحل (ره)، حرم حضرت معصومه(س) و بهشت زهرا(س) برای تردد زائران آماده می شوند.

به گزارش

خبرنگاران اجتماعی باشگاه خبرنگاران

، با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و پنجشنبه آخر سال که برای شهروندان از اهمیت خاصی برخوردار است و روز زیارت اهل قبور كه در آخرین روزهای سال است در نتیجه مسیرهای منتهی به اماکن متبرکه از جمله بهشت زهرا(س)،‌مرقد امام راحل(ره) و حرم حضرت معصومه با حجم زیادی از وسایل نقلیه روبه رو است و ترافیک شدیدی را به وجود می آورد از این رو مسئولان شهری تمهیداتی را اندیشیده اند تا شاهد ترافیک روانی در این محدوده باشیم.

با توجه به اینکه باقرشهر در مسیر عبوری مسافران به این اماکن است همواره شاهد حجم زیاد رفت و آمد و ترافیک در این روزها بوده در این خصوص شهردار باقرشهر از اقدامات انجام شده برای کاهش ترافیک می گوید.

آمادگی باقر شهر برای استقبال زائران پنجشنبه آخر سال

جمشید سعادتمند با بیان این مطلب که طبق سنوات گذشته در روزهای پایانی سال و همچنین تعطیلات نوروز میلیون ها زائر و مسافر برای زیارت مرقد شریف حضرت فاطمه معصومه(س)به استان قم سفر می کنند گفت:

باهماهنگی پلیس راه و راهور باقرشهر، ‌اورژانس‌، هلال احمر و شهرداری از 25 اسفندماه جاری به صورت آماده باش کامل در خدمت زائران و مسافران خواهیم بود.

وی در ادامه بر همکاری ادارات و سازمان ها با دستگاههای خدمت رسان تاکید کرد و افزود: برای سهولت تشرف زائران و مجاوران به حرم مطهر امام راحل (ره) و بهشت زهرا(س) بلوار غدیر و معابر اصلی شهر برای تردد آسان خودروها آماده سازی شده است.

شهردار باقر شهر در پایان اذعان داشت:برای جلوگیری از توقف وسایل نقلیه و ایجاد راه بندان و ترافیک در محدوده شهری توسط واحدساز معبر از استقرار گلفروشان دوره گرد و میوه فروشان و هر گونه سد معبر شهرداری جلوگیری می کند./ز
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.