سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهترين هاي ليگ برتر فوتسال ؛

يك سال بدون باخت خانگي/ 1087 توپ وارد دروازه ها شد

تيم فوتسال گيتي پسند با واگذار نكردن هيچ كدام از بازي هاي داخل خانه، ركوردار ليگ برتر فوتسال شد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران ليگ برتر فوتسال در سال 90 داراي آمار و ارقام جالبي است، باشگاه گيتي پسند اصفهان امسال براي اولين بار در تاريخ ليگ برتر فوتسال در هيچ كدام از بازي هاي داخل خانه امتيازي واگذارنكرده و نام خود را در تاريخ فوتسال ثبت كرد.

اين تيم فقط با كسب يك باخت عنوان قهرماني ليگ 90 را از آن خود كرد؛ در طول رقابت هاي ليگ برتر فوتسال 1087 توپ از خط دروازه رد شد.

گفتني است فولاد ماهان اصفهان در بخش گل هاي زده بيشترين تعداد گل را وارد دروازه كرده است ميثاق تهران هم با 47 گل كمترين تعداد گل را وارد دروازه كرد اين در حالي است كه ميثاق با كمترين گل زده در جدول سقوط نكرد بلكه راه ساري و دبيري راهي ليگ دسته يك شد.

بيشترين گل خورده اين دوره از رقابت ها از آن دبيري تبريز است.

دبيري 108 گل دريافت كرد تا به عنوان برتري تيم تاريخ فوتسال فقط با كسب 11 امتياز به ليگ دسته يك فوتسال سقوط بكند.

از سوي ديگر ركورد كمترين گل خورده از آن گيتي پسند اصفهان با 42 گل است اين تيم با اين تعداد گل خورده به قهرماني ليگ برتر رسيد بنابراين مصطفي نظري سنگربان گيتي پسند اصفهان را مي توان يكي از بهترين هاي امسال دانست.

شايان ذكر است منصوري قرچك با 21 پيروزي بيشترين تعداد برد را در اختيار دارد ولي چون تعداد باخت هايش از گيتي پسند بيشتر است عنوان قهرماني را از دست داد.

امسال كمترين برد همانطور كه پيش بيني مي شد به دبيري تبريز اختصاص پيدا كرد.

اين تيم همچنين دو بخش بيشترين باخت هم ركوردار برترين ها بود و با 21 باخت ضعيف ترين تيم ليگ 90 نام گرفت، از سوي ديگر گيتي پسد در اتفاقي عجيب فقط در يك بازي سه امتياز از دست داد تا همچنان ركوردار بهترين ها باشد.

شهرداري ساوي هم با 7 تساوي بيشترين تساوي را كسب كرد.

گفتني است هفته آخر امسال با 60 گل به ثمر رسيده پر گل ترين هفته ليگ برتر فوتسال بود./مح
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.