سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قهرماني تكواندو شهرداري بندرعباس و تغيير ديدگاه مديران

سرپرست تيم تكواندو شهرداري بندرعباس گفت: با كسب نخستين قهرماني تيم تكواندو شهرداري بندرعباس ديدگاه مديران تغيير مي كند.

كوهيار دادگر در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت : در نظر داريم براي سال آينده تيم محكم تري را براي مسابقات ليگ برتر آماده كنيم اما باز هم هدف باشگاه استفاده از تكواندو كاران جوان است و برنامه اي براي به خدمت گرفتن اسمي ها نداريم.

وي افزود: با قهرماني شهرداري بندرعباس در ليگ برتر كار سخت تري پيش رو داريم و براي حفظ اين قهرماني بايد سرمايه گذاري بيشتري كرد و قطعا تلاش و فعاليت بيشتري را مي طلبد.

وي در خصوص كادر فني تيم شهرداري گفت: كادر فني براي قهرماني تيم تلاش زيادي كرده و قطعا براي آينده آنها را حفظ خواهيم كرد بهترين كادر فني كشور را داريم كه از نيروي جواني و تجربه در كنار هم استفاده مي كند.

وي خاطرنشان كرد: ابتداي فصل تيم شهرداري بندرعباس براي عنوان سومي در ليگ برتر بسته شد اما هم اكنون با قهرماني در ليگ ديدگاه مديران از لحاظ مالي و ساير شرايط تغيير كرده آنها قول مساعد داده اند تا پايان سال سي درصد از مطالبات بازيكنان را پرداخت كنند و تا اوايل سال آينده نيز ساير مبالغ قرار است پرداخت شود.

دادگر در مورد ميزباني مسابقات گفت: براي سال آينده تصميم داريم نامزد ميزباني رقابت هاي جام باشگاه هاي آسيا در بندرعباس شويم .

وي افزود: سال آينده در نظر داريم تيم شهرداري را در يك تورنمنت بين المللي شركت دهيم و مسئولان را مجاب كرده تا شرايط آن را فراهم كنند زيرا تيم تكواندو باشگاه شهرداري پتانسيل كسب افتخاري ديگر براي استان هرمزگان را دارد.

وي تصريح كرد: قهرماني شهرداري بندرعباس نخستين قهرماني يك تيم ليگ برتري استان هرمزگان بوده و بيش از اين تيم ديگري صاحب اين عنوان نشده تكواندو استان در همه عرصه ها پيشگام بوده و آخرين عنوان آن قهرماني در ليگ برتر بزرگسالان است.

سرپرست تيم شهرداري بندرعباس گفت: به دليل مشكلات مالي اسمال به جاي هزينه كردن 30 ميليون تومان براي ميزباني ليگ در بندرعباس با هزينه كردن حدود چهار ميليون تومان در تهران ميزبان شديم اما از سال آينده باز هم ميزبان مسابقات مي شويم./ق
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.