سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان/معاون وزیر راه و شهر سازی؛

بهره برداري از 100هزار مسکن در بافت فرسوده تا پايان امسال

100 هزار واحد مسکن تا پایان امسال در بافت فرسوده کشور به بهره برداری می رسد.

به  گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛معاون مناطق فرسوده وزیر راه و شهر سازی در بازدید از مناطق فرسوده همدان گفت : 72 هزار و 457 هکتار بافت فرسوده در کشور داریم که تاکنون 69 هزار واحد مسکن در این بافت به بهره برداری رسیده است.

 کیانپور با بیان اینکه هزار و981هکتار بافت فرسوده در11 شهرهمدان وجود دارد افزود: ستاد توانمند سازی برای 5 منطقه توانمند سازی همدان 10 طرح مصوب کرده که 3مورد آن انجام شده و مابقی در دست اجراست. 

و ی گفت: برای 7 طرح باقیمانده 3 میلیارد و300 میلیون تومان نیاز است و قبلا هم 3 میلیارد تومان برای 3 طرح اختصاص داده شده است و جمعا quotation mark برای این 10 طرح ، 6 میلیارد و 300 میلیون تومان هزینه می شود.

معاون مناطق فرسوده وزیر راه و شهر سازی با اشاره به اینکه تمامی طرحها برای ارتقاء سطح زندگی ساکنین این محلات انجام می شود افزود : از سال 86 تاکنون 200 طرح با اعتباری بیش از 45 میلیارد تومان در بافتهای فرسوده اجرا شده است.

 کیانپورگفت: در5 استان هرمزگان ، سیستان و بلوچستان ،کرمانشاه ،کردستان وآذربایجان شرقی طرحهایی در رابطه با توانمند سازی در دست اجراست که از سالهای گذشته تاکنون 137 میلیارد تومان برای آنها هزینه شده است./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.