سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/ اردیبهشت سال آینده؛

بررسی نحوه افزایش یارانه های نقدی در مجلس

نحوه افزایش نرخ یارانه ها ی نقدی در اردیبهشت سال 91 به صحن علنی مجلس می رود.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان؛ فولادگر از نمایندگان مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ورئیس کمیسیون اصل 44 قانون اساسی در آخرین جلسه شورای اداری شهرستان اصفهان درسال 90 با اعلام این مطلب به تشریح طرح یک فوریتی افزایش یارانه ها پرداخت وگفت: مرحله دوم دربخش پرداخت یارانه نقدی مورد بررسی قرارگرفته است.

وی دراین جلسه که در محل باغ موزه چهل‌ستون برگزار شد، با اشاره به افزایش مشارکت 16درصدی در شهرستان و 15درصدی انتخابات در استان اصفهان اظهار داشت: باید توجه بیشتری به این شهرستان واستان شود ولی شاهدیم که استان اصفهان بعد از تهران پایین‌ترین سرانه بودجه را در کشور داراست و این در حالی است که استان اصفهان از نظر مازاد منابع جزو هشت استان نخست کشور است.

فولادگر با اشاره به افزایش 50 درصدی طرح های عمرانی به زیرگذر شرقی و غربی اصفهان اشاره کرد و گفت: طرح زیرگذر غربی اصفهان پیشرفت بیشتری نسبت به زیرگذر شرق داشته است.

رئیس کمیسیون اصل 44 قانون اساسی اعتبار اختصاص یافته به قطار شهری اصفهان را 61.2 میلیارد تومان دانست و افزود: با پرداخت 313 میلیارد تومان اعتبار باقی‌مانده پیش‌بینی می‌شود، مرحله نخست این طرح در اواخر سال 92 به بهره‌برداری برسد.

وی همچنین به قطار سریع‌السیر اصفهان - تهران اشاره کرد و گفت: این طرح نیاز به 400 میلیارد تومان اعتبار دارد که در طول اجرای برنامه پنجم 88.7 میلیارد تومان و در سال جاری24.3 میلیارد تومان آن پرداخت شده است.

رئیس کمیسیون اصل 44 قانون اساسی در ادامه به اعتبار 197 میلیاردی طرح چشمه لنگان تا پایان کار در سال 91 اشاره کرد و افزود: تونل سوم کوهرنگ تا پیش از برنامه پنجم توسعه 51.4 میلیارد تومان اعتبار داشت که 135.5 میلیارد تومان در طول برنامه ، 26.3 میلیارد تومان درسال جاری و 28.8 میلیارد تومان برای پایان کار اختصاص یافته است. /س

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.