سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

یکهزار میلیارد ریال ارزش مصوبات شورای شهر اصفهان در سال 90

شورای اسلامی شهر اصفهان طرح های بزرگی را از قبیل احیا بدنه ی شرقی چهارباغ تا کنون پیگیری نموده که سهم سال 90 از این مصوبات یکهزار میلیارد ریال بوده است.

به گزارش

گروه استانهاي

باشگاه خبرنگاران، عباس حاج رسولیها در آخرین جلسه شورای اداری شهرستان اصفهان درسال جاری که در محل باغ موزه چهلستون برگزار شد، به ظرفیت شورای اسلامی شهر اشاره کرد و اظهار داشت: طرح امام علی(ع) از جمله طرح های بی نظیری است که با اعتباری بالغ یکهزار میلیارد ریال بافت تاریخی 700 ساله را احیا می کند که این مسئله در تاریخ بی‌نظیر است.

وی با بیان اینکه اجرای برخی طرح‌ها از ظرفیت دولت خارج است، افزود: احیا بدنه شرقی چهارباغ عباسی از دیگر طرح‌های سنگینی است که با ظرفیت شورای اسلامی شهر و نیز شهرداری اصفهان در حال احیا شدن است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه گسترش صنعت گردشگری در استان اصفهان جزو مصوبات 12 سال پیش شورای اسلامی بوده است، تصریح کرد: در همین راستا برنامه‌ریزی احیا بافت فرسوده، نوسازی و بهسازی و نیز خرید صنایع دستی به ارزش 3 میلیاردریال در سال گذشته بخشی از خدمات حمایتی شورا از این بخش بوده است.

وی اجرای طرح دولت خانه صفوی و نیز پارک‌ها و باغ‌های اطراف چهارباغ عباسی را از دیگر طرح‌های در دست اقدام شهرداری برشمرد.

وی در ادامه از افزایش وظایف شورای شهر از 23 وظیفه به 30 وظیفه خبر داد و گفت: در صورتی که در ساختار دولت جهت اجرای طرحی مشکل وجود داشت می‌توان آن را به شورای اسلامی شهر فرستاد تا در آنجا پیگیری و نتیجه‌گیری شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان بیان داشت: از دیگر موارد مهم پیگیری شورای اسلامی شهر اصفهان در سال جاری رفع مشکلات زیر ساختی فاضلاب و پیگیری مشکلات مشترکان برق است.

وی همچنین از تسریع پیگیری الحاق بهارستان به اصفهان در جلسات شورای اسلامی خبر داد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.