سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تذکرات کتبی امروز نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی کشور

عضو هیأت رئیسه مجلس تذکرهای کتبی امروز نمایندگان مجلس را به مسوولان اجرایی کشور قرائت کرد.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران امیدوار رضایی میرقائد عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی امروز (یکشنبه) وکلای مردم در نهاد قانونگذاری را به مسوولان اجرایی کشور به شرح زیر قرائت كرد:

موسی‌الرضا ثروتی نماینده بجنورد به وزیر کشور، اجرای قانون تقسیمات کشوری درباره تبدیل بخش‌های مانه، راز و جروگلان به شهرستان؛ به وزیر صنعت، معدن و تجارت، ارائه تسهیلات مالی به طرح‌های آمایش صنعت و معدن در استان خراسان شمالی؛ به وزیر جهاد کشاورزی استمهال وام کشاورزان و دامداران و بنگاه‌های اقتصادی زودبازده.

فتحی‌پور، اولیاء، اسلامی‌پناه، یحیی‌زاده، اکبر‌نژاد، اسماعیلی، قربانی، موسوی، بختیاری، طاهر‌خانی، مرعشی، طاهر‌پور، مقیمی، دلخوش، سجادیان، نصیری، خدادادی و نصیر‌پور نمایندگان کلیبر، یزد، جیرفت، تفت، تبریز، هشت‌رود، قائنات، خدابنده، بافت، تاکستان، رودبار، تویسرکان، خمین، سومعه‌سرا، خواف، زنجان، ملکان و سراببه رئیس جمهور و وزیر امور اقتصاد و دارایی، صدور دستور جلوگیری از برداشت غیرقانونی منابع مالی از حساب بانک‌ها توسط بانک مرکزی.

محمدی نماینده فریدن و چادگان به وزیر راه و شهرسازی، تسریع در تکمیل بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهرستان چادگان؛ به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، اصلاح ساختار تلفن‌های جی اس ام روستاهای فریدن، فریدونشهر و چادگان.

یحیی‌زاده نماینده تفت و میبد به وزیر صنعت، معدن و تجارت، جلوگیری از افزایش نرخ خودرو و مصالح ساختمانی و تسریع در تامین آرد نانوایی‌های شهرستان‌های تفت و میبد.

نقوی نماینده ورامین به وزیر امور خارجه، ناکارآمدی اغلب سفرا در حوزه دیپلماسی کشور.

علیخانی نماینده قزوین به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تسریع در احداث درمانگاه و داروخانه شبانه روزی در روستای زیاران شهرستان آبیک، به رئیس جمهور، صدور دستور جهت تسریع در پرداخت حقوق و مزایا و مطالبات معوقه کارگران شرکت‌های نقش ایران، پوشینه‌باف و پارس واشه واقع در شهرک صنعتی البرز قزوین.

قاضی‌پور نماینده ارومیه به وزیر آموزش و پرورش، تسریع در استخدام معلمان شرکتی.

مرعشی نماینده رودبار به وزیر نفت، عدم شروع پروژه گازرسانی به روستاهای فتحکوه، شهران و حریمه جان، به وزیر راه و شهرسازی، عدم تکمیل پروژه عابر پیاده علی‌آباد؛ به وزیر نفت، عدم اجرای پروژه گازرسانی به منطقه بلوکات؛ به رئیس جمهور، عدم پرداخت مالکین زمین‌های نیروگاه بادی منجیل.

سنایی نماینده نهاوند به وزیر جهادکشاورزی، اقدام عاجل در حل مشکل کود شیمیایی کشاورزان شهرستان نهاوند.

نیره اخوان نماینده اصفهان به وزیر دادگستری، عدم ابلاغ قانون تعیین تکلیف وضعیت ثبتی اراضی و ساختمان‌های فاقد سند رسمی به دفاتر ثبت اسناد.

ملک محمدی و جلالی نمایندگان دامغان و شاهرود به وزیر صنعت، معدن و تجارت، اعلام توضیح درباره تاخیر در اجرای مصوبه هیأت دولت برای احداث خط خودروسازی و کارخانه ساخت گیربکس با وجود اعلام آمادگی بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری.

ملک محمدی نماینده دامغان به وزیر راه و شهرسازی، ارائه توضیح درباره عدم تکمیل باند دوم جاده اتصالی جاده دامغان به اصفهان.

یوسف‌نژاد نماینده ساری به وزیر کشور، تبدیل وضعیت پرسنل قراردادی شهرداری ساری.
فرهمند نماینده مهریز به وزیر جهادکشاورزی، صدور دستور اختصاص کود شیمیایی به کشاورزان استان یزد؛ به وزیر راه و شهرسازی، دستور تبدیل وضعیت نیروگاه‌های شرکت و قراردادی براساس مصوبه هیأت دولت؛ به وزیر صنعت، معدن و تجارت، صدور دستور برای تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی به قراردادی.

احمدی بیغش نماینده شازند به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، عدم توجه به بیماران و فوت آنها به دلیل سهل‌انگاری در رسیدگی به وضعیت آن بیماران در درمانگاه‌های استان مرکزی.

رضایی نماینده تربت حیدریه به وزیر جهادکشاورزی، درباره تامین کود شیمیایی؛ به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، تعدادی از روستاها از امکان ارتباط محروم هستند.

ذاکر نماینده ارومیه به وزیر آموزش و پرورش، جذب معلمان حق‌التدریس دارای سابقه.

/س2
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.