سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

اجرای طرح های عمرانی، خوابگاهی و رفاهی در زندان مرکزی اصفهان

طرح های عمرانی، خوابگاهی و رفاهی با هدف اصلاح و تربیت زندانیان در زندان مرکزی اصفهان اجرا شد.

به گزارش گروه استانهاي باشگاه خبرنگاران و بنابر اعلام روابط عمومی دادگستری اصفهان نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان در مراسم افتتاح این طرح ها با تاکید برحفظ کرامت انسانی زندانیان تحت هر شرایط اظهار داشت: تا پیش از اجرای طرح های عمرانی، خوابگاهی و رفاهی وضعیت زندان مرکزی اصفهان رضایت بخش نبوده و در حال حاضر با کمک خیران و مسئولان زندانیان امروز شاهد اصلاح و بازسازی زندان مرکزی اصفهان هستیم.

آیت الله طباطبایی نژاد با اشاره به جرم زدایی برخی قسمت ها در قوانین افزود:مسئولان قضایی و دست اندرکاران در امر پیشگیری از وقوع جرم باید با برسی قوانین قسمت هایی از آن را که باعث فساد وجرم زدایی در جامعه می شوند اصلاح نمایند.

در مراسم افتتاح از طرح های عمرانی زندان مرکزی اصفهان اسماعیلی رییس سازمان زندان های کشور نیز هدف و وظیفه ی اصلی زندانبانی را اصلاح مجرمان برشمرد و خاطر نشان ساخت: امروزه ما در مسیری تلاش می کنیم تاجمعی از انسان هایی را که دچار اشتباه و خطا شده اند و برابر قانون مستحق مجازات هستند هدایت و آن ها را به جامعه زندگی شرافتمندانه بازگردانیم.

وی در پایان از صرف اعتباری افزون بر 80 میلیارد ریال جهت توسعه اردوگاه مبارکه و بندهای آن خبر داد و برخی از برنامه های سال آینده آن سازمان را در جهت گسترش، توسعه و بهینه سازی فضای زندانهای استان اصفهان برشمرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.