سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دريادار خادم بيغم:

هرگز اجازه كوچكترين تعرض دشمن به خاك كشور را نخواهيم داد

جانشين نيروي دريايي ارتش گفت: سربازان ولايتمدار نيروي دريايي ارتش به عنوان جزيي از نيروهاي مسلح كشور همواره آمادگي كامل در دفاع از مرزهاي آبي كشور را داشته و هرگز اجازه كوچكترين تعرض دشمن به خاك كشور را نخواهند داد.

به گزارش حوزه دفاعي- امنيتي باشگاه خبرنگاران، آخرين مراسم صبحگاه عمومي نيروي دريايي ارتش در سال 90 با حضور جانشين، معاون هماهنگ كننده و ساير معاونين اين نيرو برگزار شد.

در اين مراسم دريادار خادم بيغم جانشين نيروي دريايي ارتش در سخناني سال 90 را سالي ارزشمند براي اين نيرو دانست و گفت: بزرگترين دستاورد نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران در سال 90 برگزاري رزمايش بزرگ دريايي ولايت 90 بود كه طي آن ما توانستيم به تمام برنامه ريزي ها و اهداف از پيش تعيين شده مان برسيم.

وي با بيان نتايج تأثيرگذار رزمايش ولايت90 در ابعاد داخلي و بين المللي خاطرنشان كرد: نيروي دريايي راهبردي ارتش نقش بسيار حساس و تعيين كننده اي در تأمين امنيت كشور و منطقه دارد و چنين نيرويي با قابليت هاي فراوان قطعاً در انجام امور و وظايف ذاتي خود موفق بوده و خواهد بود.

جانشين نيروي دريايي ارتش در پايان با آرزوي موفقيت در سال جديد براي آحاد كاركنان اين نيرو و قدرداني از زحمات آنان در سال 90 تصريح كرد: سربازان ولايتمدار نيروي دريايي ارتش به عنوان جزيي از نيروهاي مسلح كشور همواره آمادگي كامل در دفاع از مرزهاي آبي كشور را داشته و هرگز اجازه كوچكترين تعرض دشمن به خاك كشور را نخواهند داد./ش3

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.