سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گیلان/

آماده باش 30 هزار نفر از فعالان بخش حمل و نقل گیلان برای تعطیلات نوروز 91

نوروز امسال بالغ بر 30 هزار نفر از فعالان بخش حمل و نقل ، خدمات موردنیاز و جابه جایی مسافران نوروزی را در استان گیلان بر عهده دارند.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه های گیلان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گيلان گفت : نیروهای نظارتی و بازرسی حمل و نقل و پایانه های گیلان از 25 اسفند تا 15 فروردین ماه در آماده باش کامل خواهند بود .

سبحان ا... علیپور از توزیع 15 هزار بسته فرهنگی و حقوق مسافر در نوروز 91 از طریق پایانه های مسافربری گیلان خبر داد و افزود : شهروندان باید دقت کنند که بلیط خریداری شده حتماً مهر شرکت یا موسسه مسافربری را داشته باشد . وی با بیان اینکه همراه داشتن 20 کیلوگرم بار اضافی برای هر مسافر در سفرهای برون شهری رایگان است افزود : از مسافران به ازای هر کیلوگرم بار اضافی دو و نیم درصد نرخ پایه بلیط به عنوان کرایه بار دریافت می شود .

 

علیپور گفت : در صورت انصراف مسافر از سفر تا یک ساعت قبل از حرکت ، شرکتها یا موسسات مسافربری ملزم به بازگرداندن 90 درصد کل مبلغ بلیط هستند و درصورت حرکت وسیله نقلیه 50 درصد مبلغ بلیط به مسافران جامانده بازگردانده خواهد شد . وی یادآور شد : سامانه پیام کوتاه 3000765655 حمل و نقل و پایانه های گیلان آماده دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات مردمی است .

 

همزمان با شروع سفرهای نوروزی بیش از 6 هزار نفر از رانندگان حمل و نقل عمومی گیلان با 3 هزار دستگاه سواری ، مینی بوس و اتوبوس جابه جایی مسافران را بر عهده خواهند داشت .

در نوروز 90 بیش از یک میلیون مسافر توسط ناوگان عمومی مسافری گیلان جابه جا شدند ./س

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.