سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

نمایشگاه صنعت حمل و نقل و خدمات خوزستان به كارخود پایان داد

نمایشگاه صنعت حمل و نقل، زیرساخت‌ها و خدمات خوزستان پس از روز ، شنبه طی مراسمی به كار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران خوزستان، مدیرعامل شركت نمایشگاههای بین المللی خوزستان در حاشیه مراسم اختتامیه این نمایشگاه گفت: با توجه به پتانسیل های موجود در استان خوزستان ، نمایشگاه حمل و نقل و زیر ساخت ها و خدمات بتوانیم باید در حد نمایشگاه نفت برگزار شود.

' رحیم جلیلی ' افزود: با توجه به اینكه خوزستان پایتخت نفتی كشور است صنعت حمل و نقل در بخش های هوایی ، دریایی ، زمینی و ریلی سرآمد تمام استان های كشور می باشد.

وی ادامه داد:با توجه به وجود شبكه راههای زمینی و ریلی و مسیرهای دریایی با كشورهای حاشیه خلیج فارس و برخورداری استان از شش فرودگاه ، می طلبد چنین نمایشگاهی را در مركز استان دایر كنیم.

جلیلی افزود: برای نخستین بار نمایشگاه بین المللی صنعت حمل و نقل ، زیرساخت ها و خدمات استان با حضور بیش از 100 شركت كننده در فضای چهار هزار و 500 متر برپا شد و زمینه ای فراهم شد تا توانمندی‌ها و دستاوردهای استان و ظرفیت های جدید در بخش تولید ، ترانزیت و صادرات غیرنفتی معرفی شود.

جلیلی اهداف دیگر برپایی این نمایشگاه را آشنایی با الگوهای موفق جهانی در عرصه توسعه و عمران شهری، ایجاد زمینه‌های لازم برای سرمایه‌گذاری شركت‌های داخلی و خارجی در بخش‌های مربوط به توسعه و زیربناهای حمل و نقل، ماشین آلات و تجهیزات مربوطه دانست.

مدیرعامل شركت نمایشگاههای بین المللی خوزستان ، بهبود وضعیت محیط زیست در كلانشهرها، معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در این حوزه، بهینه‌سازی مصرف سوخت و توسعه صادرات غیرنفتی از طریق صادرات خدمات فنی مهندسی در زمینه‌های ساخت و توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل در كشورهای همسایه از اهداف دیگر این نمایشگاه عنوان كرد./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.