سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار ملارد : مشاغل خانگی نقطه آغاز کسب و کار جوانان

فرماندار ملارد گفت: امروزه کسب و کار خانگی از بخش های حیاتی و ضروری فعالیت های اقتصادی در کشورهای پیشرفته محسوب میشود .

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، ناصر بورد در مراسم اختتامیه نمایشگاه مشاغل خانگی شهرستان ملارد گفت : امروزه کسب و کار خانگی از بخش های حیاتی و ضروری فعالیت های اقتصادی در کشورهای پیشرفته محسوب میشود .

فرماندار ملارد اضافه کرد مشاغل خانگی از نظر ایجاد شغل ، نوآوری در عرضه محصول یا خدمات ، موجب تنوع و دگرگونی در اجتماع و اقتصاد خانواده ها می گردد . . .

بورد تصریح کرد راه اندازی مشاغل خانگی در مقایسه با سایر شغل ها ساده و آسانتر است و اکثر صاحبان این گونه مشاغل بر این باورند که کار کردن در خانه ، کیفیت زندگی آنان را بهبود بخشیده است .

به گفته فرماندار ملارد کار کردن در خانه باعث میشود که وقت بیشتری به خانواده و خانه اختصاص یابد و به دیگر موضوعات خانوادگی از قبیل نربیت و پروزش فرزندان توجه بیشتری گردد .

گفتنی است نمایشگاه مشاغل خانگی شهرستان ملارد با حضور فرماندار ، معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری ملارد ، مدیر کل اداره تعاون و امور اجتماعی استان تهران ، مدیر کل کمیته امداد امام (ره) و تعدادی از روسای ادارات این شهرستان در حالی به کار خود پایان داد که در آن 214 اثر در زمینه های مختلف صنایع دستی ، تولیدی ، کشاورزی و فناوری به مدت 10 روز در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته بود . در این مراسم مدیر کل تعاون و امور اجتماعی استان تهران اقدامات کارگوه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان ملارد را ستود و از اعطای تسهیلات به داوطلبان ایجاد مشاغل خانگی در سطح این شهرستان خبر داد./ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.