سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گرگان/

گشايش دفتر نمايندگي ديوان عدالت اداري در گرگان

دومين دفتر نمايندگي ديوان عدالت اداري کشور از امروز در گرگان فعاليت خود را آغاز کرد.

به گزارش گروه استانهاي باشگاه خبرنگاران ،  از گرگان اين دفتر با هدف دسترسي سريع تر مردم به حوزه اختيارات و وظايف ديوان عدالت اداري و رسيدگي زودتر به شکايت هاي مردمي گشايش يافت.
رئيس ديوان عدالت اداري کشور در مراسم افتتاح اين دفتر گفت: اين دفتر نمايندگي پس از استان اصفهان ، دومين دفتر در کشور است  و  سومين دفتر هم همين هفته در استان يزد  فعاليت خود را آغاز مي کند.
حجت الاسلام محمد جعفر منتظري افزود: اين دفتر در بقيه استان ها  در سال هاي آينده افتتاح مي شود.
وي افزود: براساس قانون  برنامه پنجم  از ابتداي  امسال موظف شده ايم  در همه  مراکز استان ها  ،  دفتر نمايندگي  ديوان عدالت اداري  ايجاد  کنيم.
وي همچنين گفت:  قوانين جديد ديوان در مجمع تشخيص مصلحت نظام بررسي مي شود و در صورت تصويب اين قانون  در ارديبهشت آينده  ،  بخش ديگري از خدمات رساني  به مردم  از طريق  اينترنت  و  تلفن همراه  امکان پذير  مي شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
احمد موحدی
۱۷:۱۴ ۱۴ مهر ۱۳۹۲
سلام. لایحه ی استخدام ناظرین کشاورزی نزدیک 2سال است که تصویب شده اما اقدامی نشده است. در آن ذکر شده که هر کس سابقه ی بیشتر و مدرک بالاتر داشته باشد در اولویت است. اما استانها سلیقه ای عمل میکنند و قوانین را به دلخواه تعبیر میکنند تا راه برای زدوبند باز باشد. من 7 دوره ناظر بودم ومدرک ارشد زراعت از علوم تحقیقات دارم، اما همچنان بیکارم. که باعث مشکلات زیادی در زندگی مشترکم شده. خواهش میکنم که عادلانه به این مسئله رسیدگی کنید...