سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح شد؛

نوروزي: لاريجاني سكان دار مجلس نهم خواهد بود

عضو كميسيون شوراها در مجلس هشتم درباره احتمال رياست مجلس نهم گفت: لاريجاني به دليل مديريت خوب مجلس هشتم و عملكرد فراحزبي كه داشته است به احتمال زياد سكان داري مجلس نهم را نيز بدست خواهد آورد.

حسن نوروزي نماينده رباط كريم در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، درباره رياست مجلس نهم گفت: به احتمال زياد لاريجاني رياست مجلس نهم را در دست خواهد داشت چرا كه وي عملكرد مثبتي در كارنامه خود و در اداره مجلس هشتم دارد.

وي با اشاره به اينكه اداره مجلس هشتم نسبت به مجلس هفتم پيشرفت چشم گيري داشه است افزود: لاريجاني در رياست مجلس فرا حزبي كار كرده و ديد وي ديد بسيار بازي بوده است.

اين عضو كميسيون شوراها در مجلس هشتم خاطرنشان ساخت: لاريجاني با شجاعت خاصي به مشكلات اجرايي ورود پيدا كرده و مجلس را در جلسات مهمي همچون برنامه پنجم توسعه، سوالها و تحقيق و تفحص ها بسيار خوب مديريت كرده است.

وي با اشاره به اينكه لاريجاني و حدادعادل رقباي اصلي براي كسب كرسي رياست مجلس نهم هستند، افزود: حدادعادل شخصيت فرهنگي، متدين و خوبي است اما به احتمال زياد رياست مجلس نهم نيز در دست لاريجاني خواهد بود./گ
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.