سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فريدون معيني درباره قرعه كشي مرحله گروهي جام جهاني 2014 برزيل

ما حريف ضعيف نداريم


كارشناس فوتبال در خصوص ارزيابي اش از هم گروه شدن ا يران در گروه A رقابتهاي مرحله گروهي جام جهاني 2014 برزيل گفت: تيم ملي فوتبال در قرعه نسبتاً‌خوبي قرار گرفته است اما تيم ملي نبايد حريفانش را دست كم بگيرد.

فريدون معيني كارشناس فوتبال در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود:‌ كره جنوبي و ازبكستان جزو حريفان قدرتمند تيم ملي فوتبال هستند. تيم ملي ازبكستان از شرايط خوبي در گروه A برخوردار است و با امتياز كامل به مرحله گروهي راه پيدا كرد.

معيني در ادامه اظهار داشت: تيم ملي قطر براي ما شناخته شده است اما ضعف هاي تيم ملي در برابر قطر در مرحله مقدماتي جام جهاني را نبايد از ياد برد زيرا كه اين تيم توانست در ايران مساوي كند.

كارشناس فوتبال درباره وضعيت تيم فوتبال لبنان كه هم گروه ايران در مرحله گروهي جام جهاني است بيان كرد: تيم ملي فوتبال لبنان بازنده سختي در برابر برابر ايران بوده و هيچ حرفي براي گفتن مقابل تيم ملي نخواهد داشت.

معيني تصريح كرد: تيم ملي فوتبال 3 ماه براي شروع رقابتهاي گروهي جام جهاني فرصت دارد و در اين مدت كادر فن فرصت برطرف كردن نقاط ضعف تيم ملي در ساختار دفاعي را دارد. تيم هاي ليگ برتر با ارائه كيفيت مناسب مي توانند براي ارتقاء تيم ملي كمك كنند.

وي درباره تمايل كي روش به هم گروه شدن با استراليا بيان داشت:‌علاقه كي روش به همگروهي با استراليا به اين خاطر بود كه تيم ملي فوتبال با استراليا كه جزو تيمهاي اروپايي به حساب مي آيد بهتر و راحتتر بازي مي كند.

وي درباره شانس صعود تيم ملي فوتبال به جام جهاني 2014 برزيل افزود: تيم ملي فوتبال شانس زيادي براي صعود به جام جهاني دارد. اگر تيم ملي فوتبال دچار اتفاقات بد فوتبال نشود به طور حتم همراه با كره جنوبي مي تواند به جام جهاني راه يابد.

گفتني است تيم ملي فوتبال براي صعود به جام جهاني هم گروه تيمهاي ازبكستان، كره جنوبي و لبنان در گروه A است و در نخستين بازيش در مرحله گروهي بايد به مصاف تيم ملي فوتبال ازبكستان در تاشكند برود./با
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.