سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

مشهد میزبان نخستین همایش ملی جایزه تحول و تعالی در بخش سلامت

نخستین همایش ملی تحول و تعالی سازمانی در بخش سلامت اردیبهشت ماه سال آینده در دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار می شود .

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  مشهد؛ این همایش بیست و هفتم اردیبهشت ماه در محورهای چالش های استقرار مدل تعالی در بخش سلامت،نقش رهبری در استقرار مدل تعالی در بخش سلامت،انطباق الگوی تعالی سازمانی با مدیریت های کیفیت از جمله حاکمیت بالینی،اعتبار بخشی و ...،استراتژی و خط مشی ها در بخش سلامت،برنامه های بهبود در بخش سلامت،تعالی و منشور حقوق بیمار و انطباق تعالی سازمانی با آموزه های دینی برگزار می شود .

 

این همایش با مشارکت معاونت نوسازی و تحول اداری معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور ، وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی،مرکز توسعه مدیریت و تحول اداری معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی،وزارت کشور،استانداری خراسان رضوی و مدیریت اکتشافات وزارت نفت برگزار می شود .

 

مدیران ،معاونین و کارشناسان دانشگاههای علوم پزشکی مشهد و فعالان خصوصی در بخش بهداشت،درمان و آموزش پزشکی و نیز متخصصین و صاحب نظران بخش سلامت و تعالی سازمانی مخاطبین این همایش می باشند

 

علاقمندان برای ارسال مقاله به این همایش می توانند تا بیستم فروردین مقالات خود را به دبیرخانه این همایش ارسال کنند. همچنین آخرین مهلت نام نویسی در این همایش پنجم اردیبهشت ماه اعلام شده است .

 

علاقمندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه اینترنتی این همایش به نشانی HTTP://congress.mums.ac.ir مراجعه کنند. /س

 

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.