سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هرمزگان

گمرك هاي هرمزگان در نوروز 91 شبانه روزي مي شود

اسکله ها و بنادر پر رفت و آمد هرمزگان در ايام نوروز شبانه روزي مي شود.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، ناظر گمرکات هرمزگان گفت : وجود 2 جزيره قشم و کيش و نزديکي به کشورهاي امارات عربي متحده و کشور عمان گمرکهاي هرمزگان را به گمرکهاي فعال در کشور بويژه در ايام نوروز تبديل کرده است.
مير اشرفي با بيان اينکه اسکله هاي قشم ، لافت ، پل ، لنگه ، کيش ، بندرآفتاب ، چارک و باهنر در تعطيلات نوروز به صورت شبانه روزي آماده ارائه خدمات به مسافران است افزود : گمرکات فرودگاههاي بندرعباس ، کيش ، لنگه و قشم نيز در ايام نوروز 24 ساعته مي شوند.
ناظر گمرکات هرمزگان گفت : هزار نفر از کارکنان و کارشناسان گمرکات استان در ايام نوروز آماده خدمات دهي به مسافران نوروزي در بنادر هستند که 100 نفر از آنان شبانه روزي در گمرکهاي استان مسقر مي شوند .
مير اشرفي افزود : در تعطيلات نوروز 90 بيش از 186 هزار خودرو به گمرک قشم و 10 هزار و 700 خودور نيز به گمرک کيش جا به جا شد که پيش بيني مي شود اين ميزان در تعطيلات نوروز سال جديد10 درصد افزايش يابد.
هرمزگان  در نوروز 90 با بيش از 5 ميليون مسافر جزو 5 استان برتر کشور بود .
اين استان با داشتن 5 اداره گمرک و 17 دفترخانه گمرکي بيش از 50 درصد سهم تجارت کشور را به خود اختصاص داده است.
درآمد گمرک پس از نفت و ماليات سومين درآمد دولت است و گمرکات هرمزگان به لحاظ وصول درآمد رتبه نخست کشور را دارد.
گمرک مجتمع بندري شهيد رجائي و بندر باهنر ، گمرک بندر بندرلنگه از مهمترين و اقتصادي ترين گمرکهاي کشور در زمينه صادرات ، واردات و ترانزيت کالا به کشور هاي آسياي ميانه بشمار مي روند .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.