سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیماران دیابتی در اینجا رایگان ویزیت می شوند

رئیس اداره سلامت شهرداری منطقه 20 از افتتاح اولین مرکز تخصصی رایگان دیابت در این منطقه خبر داد.

امیررضا چایچی در گفتگو با

خبرنگار باشگاه خبرنگاران

گفت: برای نخستین بار مرکز تخصصی دیابت در سرای محله شهید بهشتی این منطقه با حضور نمایندگان فرمانداری شهرستان ری، بخشدار مرکزی شهرستان ری و مسئولان شهرداری افتتاح شد.

وی با اشاره به اینکه این مرکز با مشارکت شهرداری منطقه 20، شبکه بهداشت شهرستان ری و مدیریت محله شهید بهشتی راه اندازی شد، افزود: غربالگری، آموزش، مشاوره، پیگیری و کنترل درمان با نظارت کارشناسان تغذیه، پزشک عمومی و مشور روانشناسی به صورت رایگان برای شهروندان انجام می شود.

وی در ادامه به فعالیت 22 کانون دیابت در 22 محله این منطقه اشاره مرد و اذعان داشت: بیش از یک هزار نفر در کانون های دیابت سطح محلان این منطقه عضو هستند که بررسی و غربالگری به صورت مستمر انجام می شود.

چایچی خاطرنشان کرد: این مرکز به عنوان اولین مرکز تخصصی دیابت در منطقه 20 به شمار می رود / برای 4 موقعیت دیگر نیز در سطح شهر ری پیش بینی شده است.

شایات ذکر است: به مناسبت فرارسیدن سال نو کانون مساجد نسبت به عبارروبی مساجد و نسب شعارهای بهداشتی اقدام می کنند همچنین کانون جوانان به کمک شهریاران جوان منطقه در امر توزیع بروشور بین گردشگران و مسافران نوروزی فعالیت می کنند./ز
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.