سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی چهارمین مرکز مهارت آموزی کوثر در منطقه 20

چهارمین مرکز مهارت آموزی و اشتغال زایی کوثر با هدف آموزش و ایجاد توانمندی در زنان سرپرست خانوار تا پایان سالجاری در منطقه 20 راه اندازی می شود.

شهردار منطقه 20 در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: چهارمین مرکز مهارت آموزشی و اشتغال زایی کوثر با رویکرد اقتصادی،‌ اجتماعی و فرهنگی و با هدف آموزشی و ایجاد توانمندی در زنان سرپرست خانوار در سرای محله شهادت ناحیه 4 راه اندازی می شود.

مجتبی عبدالهی با اشاره به اینکه تمام منفعت و سود اقتصادی مراکز مهارت آموزی کوثر نصیب زنان سرپرست خانوار می شود افزود: ایجاد مراکز مهارت آموزی کوثر و بازارچه اشتغالزایی در تمامی سرای محلات در دستور کار این حوزه قرار دارد که پس از بررسی و امکان سنجی درمحلات اجرا می شود.

وی به وجود 3 مرکز مهارت آموزی کوثر در سطح منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: در مرکز مهارت آموزی کوثر شماره یک، 5 گروه تعاونی مستقل تشکیل شده و در مراکز کوثر شماره 2 و 3 نیز بیش از 50 نفر از زنان سرپرست خانوار مشغول آموزشی و اشتغال می کنند.

عبدالهی در پایان با اشاره به اینکه مراکز کوثر مجوز لازم برای برگزاری 100 دوره آموزشی با ارائه مدرک فنی و حرفه ای داراست خاطر نشان کرد:‌ خیاطی، مهارت های هفت گانه، کامپیوتر، عکاسی و فیلمبرداری، تعمیرات تلفن همراه، حسابداری و بازاریابی اینترنتی از جمله کلاس هایی است که در این مراکز برگزار شده و با استقبال خوب مراجعین مواجه شده است./ز
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.