سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهدي پاشازاده؛

كفاشيان فرصت اشتباه ندارد

مهدي پاشازاده پيشكسوت فوتبال، گفت: انتخاب كفاشيان را به عنوان رياست اين دوره از فدراسيون فوتبال را به ما فال نيك مي گيريم، ولي كفاشيان بايد بداند كه در دوره گذشته تمام تجارب مورد نياز خود را كسب كرده است و ديگر فرصت اشتباه ندارد.


مهدي پاشازاده در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: انتخاب مجدد كفاشيان به رياست فدراسيون فوتبال را به فال نيك مي گيريم، خوشبختانه بعد از سالها ما صاحب رئيس فدراسيوني شده ايم كه حداقل به مدت 8 سال در اين كرسي رياست نشسته است.
وي گفت: در اينجا مي توان مثالي را براي روشن تر شدن اهميت تجربه در رياست بيان داشت و آن هم اين است كه واليبال ما در گذشته به مراتب ضعيف تر و عقب تر از ورزش فوتبال بود، ولي با نگاهي به عملكرد آنها مي توانيم چگونگي موفقيت اين عرصه ورزشي را زير ذره بين بگيريم كه چگونه واليبالي ها با به هدردادن 3_2 سال از ورزش خود، تجربه كافي را بدست آوردند و در ادامه موفق شدند، به موفقيت هاي زيادي دست پيدا كنند.
وي تاكيد كرد: كفاشيان در دور جديد رياستش بايد اين موضوع را در نظر بگيرد كه سوخت خود را مصرف كرده و تجربه لازم را نيز كسب كرده است و از اين به بعد همين تجربه ها بايد به كمك وي بيايد؛ چرا كه در اين برهه از زمان، فرصت هيچ اشتباهي براي وي باقي نمي ماند.
* تنها ايراد كفاشيان، قاطعيت نداشتن وي است
پاشازاده در خصوص كفاشيان، اظهار كرد: معتقدم تنها ايراد كفاشيان عدم قاطعيت وي است. تصميم گيري هاي وي در دوره گذشته در خصوص اتفاقات مختلف و حساس، چندان قابل قبول نبوده است و وي بايد سعي كند در اين دوره از رياستش، آراء خود را بدون در نظر گرفتن منافع افراد يا ضرر و زيان ها عنوان كند و قاطعيت خود را در اين زمينه به خرج دهد و عملكردي متفاوت نسبت به دوره گذشته داشته باشد.
وي افزود: كفاشيان همچنين بايد به فكر ايجاد فضاي جديدي در فدراسيون باشد، تا راه براي پيشرفت فوتبال كشور فراهم شود و همچنين از وضع قوانين و بندهاي غير منطقي خودداري كند.
* حضور برخي نماينده ها در انتخابات منطقي نبود
پاشازاده در خصوص انتخابات فدراسيون فوتبال، افزود: اگر چه معتقدم انتخابات در مجموع در فضاي سالمي برگزار شد، ولي حضور يكي دو نفر از نماينده ها اصولي و منطقي نبود كه البته حتما نظارتي بر روي اعضاي حاضر صورت گرفته بود كه در كل نتيجه انتخاب مجدد كفاشيان مطلوب به نظر مي آيد.
* عزيز محمدي شخصيت جوابگويي داشت
پاشازاده در خصوص تغيير رياست سازمان ليگ، بيان داشت: عزيز محمدي شخصيتي بود كه زحمت زيادي در فوتبال كشور كشيده بود و اگر كم و كاستي نيز در مورد موضوع يا مطلبي وجود داشت همواره پاسخگو بود و دامنه همكاري وي با تيم ها بسيار گسترده بود.
* بهروان فرد رك گويي است
پاشازاده در خصوص بهروان، بيان داشت: بهروان منطقي است و شخصيت بسيار بالايي دارد. وي رك گوست و به كسي باج نمي دهد و فرد دوست داشتني است كه اميدوارم بتواند در سازمان ليگ نيز عملكرد مطلوبي داشته باشد و با برنامه ريزي مناسب خود، بتوانند ليگي پويا براي كشور بوجود بياورد.
وي در پايان خاطرنشان كرد: اميدوارم فدراسيون فوتبال كشورمان در دور آينده با رياست مجدد كفاشيان دوران جديدي را در زمينه كسب افتخارات آغاز كند و شاهد رشد، پيشرفت و ارتقاء فوتبال كشور باشيم./ق
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.