سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مركز نور در نمایشگاه سبیت 2012 آلمان حضور یافت

مدیر نمایشگاه های بین المللی مركز تحقیقات كامپیوتری علوم اسلامی از چهاردهمین حضور مركز نور در نمایشگاه بین المللی سبیت در آلمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ "علیرضا احمدلو"، مدیر نمایشگاه های بین المللی مركز تحقیقات كامپیوتری علوم اسلامی افزود: با توجه به برپایی بیست و ششمین نمایشگاه IT و صنعت ارتباطات در جهان (سبیت)، مركز نور چهاردهمین حضورش را پشت سر خواهد گذاشت.

وی با بیان اینكه در این دوره كشور برزیل میهمان ویژه نمایشگاه سبیت 2012 انتخاب شده است، بیان داشت: مركز نور در این رویداد بین المللی با هدف كسب تجربه، آشنایی با آخرین دست آوردهای رایانه ای و تكنولوژی روز دنیا و برگزاری نشست های تخصصی حضور پیدا كرده است.

مدیر نمایشگاه های خارجی مركز نور اظهار داشت: اعتلای نام ایران به عنوان كشوری كه دارای فناوری روز بوده و بكارگیری این فناوری در حوزه علوم دینی، همچنین تحقق اهداف سند چشم انداز كشور مبنی بر حركت در مسیر علم و فناوری و معرفی آن به دنیا از جمله دیگر اهداف حضور در نمایشگاه های خارجی بویژه سبیت به شمارمی آید.

احمدلو با بیان اینكه اولین حضور مركز تحقیقات كامپیوتری علوم اسلامی به سال 1992 برمی گردد، خاطرنشان كرد: سبیت اولین بار در 12 مارچ 1986 گشایش یافت بطوریكه نام اختصاری آن از نام آلمانی پایگاه تكنولوژی اطلاعات و مشاغل (Centrum für Büro und Informationstechnik) گرفته شده است.

وی گفت: نمایشگاه سبیت 2012 آلمان از ششم لغایت دهم مارس برای بازدید علاقه مندان دایر خواهد بود.

لازم به ذكر است، "سِـبیت"، پیشرو ترین رویداد جهانی در زمینه IT ، ICT و دنیای دیجیتال است كه همه ساله با حضور فعالان علوم رایانه ، ارتباطات و مخابرات در شهر هانوفر آلمان برگزار میشود و تنها در سال 2011 میلادی 4200 شركت كننده از 70 كشور دنیا از جمله ایران ، دستاوردهای خود در حوزه فناوری اطلاعات را به معرض نمایش گذاشته اند./ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.