سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آیت‌الله خاتمی در جمع خبرنگاران

ولايتمداري عامل اصلي مشاركت مردم در انتخابات مجلس بود

آيت الله خاتمي ولايت مداري را علت اصلي مشاركت مردم در انتخابات 12 اسفند دانست وگفت : مشارکت مردم در انتخابات ایران بیشتر از کشورهای مدعی دموکراسی است.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران ؛آیت‌الله احمد خاتمی عضو مجلس خبرگان رهبری در حاشیه یازدهمین اجلاس خبرگان رهبری در جمع خبرنگاران درباره این اجلاسیه گفت: در این جلسه، مباحثی که در جلسات گذشته در اجلاسیه یازدهم خبرگان مطرح می‌شد مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به نطق‌های اعضای خبرگان در اجلاسیه یازدهم، افزود: اکثر و یا بهتر بگویم همه ناطقین از حضور گسترده مردم در انتخابات تقدیر و تاکید کردند که مسئولیت مسئولان نظام در مقابل حضور باشکوه مردم بیش از گذشته خواهد بود.

خاتمی با اشاره به مشارکت گسترده مردم در انتخابات، خاطر نشان کرد: مشارکت مردم در انتخابات ایران بیشتر از کشورهای مدعی دموکراسی از جمله آمریکا، فرانسه، انگلیس و ژاپن است چراکه مشارکت گسترده مردم در انتخابات برگرفته از ولایتمداری آنهاست.

عضو مجلس خبرگان رهبری در پایان گفت که اجلاس یازدهم مجلس خبرگان رهبری با حضور اکثریت اعضاء امروز(چهارشنبه) به پایان رسید و اعضای خبرگان فردا پنج‌شنبه به دیدار مقام معظم رهبری خواهند رفت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.