سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افشاگری در کار نیست مجیدی کوتاه آمد

جریان افشاگری مهاجم الغرافه قطر در خصوص شرایط تیم استقلال و مشکلاتی که برخی اعضای این تیم در جمع آبی ها ایجاد می کنند همچنان ادامه دارد اما مسئولان تیم استقلال پیش از رخ دادن این اتفاق آن را رد می کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با اینکه قرار است فرهاد مجیدی در خصوص شرایط خود و صحبت هایش اظهار نظر کند اما مسئولان تیم استقلال اعلام کردند که قرار نیست صحبتی از سوی فرهاد مجیدی انجام شود، زیرا از قبل هم مشخص بود که این اقدام صورت نمي گیرد و فرهاد مجیدی صحبتی در خصوص مشکلاتش انجام نمي هد.

شایان ذکر است، مسئولان تیم (معاونان باشگاه ) به طرفداران تیم استقلال اطمینان خاطر دادند که آرامش تیم قرار نیست خدشه دار شود زیرا فرهاد مجیدی صحبتی در خصوص افشاگری انجام نداده است و مشکلی بین این بازیکن و مسئولین باشگاه وجود ندارد.

از طرفی قرار است مجیدی به زودی به جمع آبی ها باز گردد و تیم را در دیدارهای فصل بعد همراهی کند به همین دلیل انجام صحبت و بحث افشاگری کاملا بی اساس است.

گفتنی است، علی فتح الله زاده، پرویز مظلومی، مدیر عامل و سرمربی تیم استقلال رابطه بسیار خوب و دوستانه ای با فرهاد مجیدی دارند و به همین دلیل صحبت هایی بین این دو با مهاجم الغرافه صورت گرفته که براساس آن قرار به سکوت فرهاد مجیدی است.

پیش از این صحبت از افشاگری مربیان، برخی واقعیت ها از سوی چند بازیکن تیم استقلال مثل وحید طالبلو، پیروز قربانی، امیر حسین صادقی و حتی علیرضا منصوریان بود اما هیچ یک از اعضای سابق تیم، صحبتی انجام ندادند و قرار است این اتفاق در خصوص مجیدی نیز تکرار شود./مح
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.