سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

ایران در رشته تیراندازی دارای 102 نشان آسیایی و جهانی است

ازسال 88 تاكنون ورزشكاران تیراندازی ایران توانستند با ارتقاء سطح توانمندی وآمادگی تعداد 79 نشان آسیایی '17 طلا، 24 نقره و 38 برنز' و 19 نشان جهانی 'سه طلا، 12 نقره و چهار برنز' را برای كشور به ارمغان بیاورند.

به گزارش

خبرنگار باشگاه خبرنگاران

؛مدیر اجرایی فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران،با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران تا سال 1384 تنها چهار نشان برنز آسیایی را كسب كرده بود،گفت:پس ازآن هم به مدت چهارسال دیگرنتوانست درمسابقات برون مرزی نشان به دست آورد.

شیخی فرد كسب سه سهمیه بازی های المپیك 2012 لندن از سوی سه ورزشكار ایران در رشته تیراندازی را مایه ی مباهات دانست و افزود: 'ابراهیم برخورداری' درمسابقات جهانی مونیخ آلمان در رشته تپانچه، ' الهه احمدی' درمسابقات جهانی سیدنی و در رشته تفنگ بادی و 'مه لقا جام بزرگ' در رقابت های جهانی مونیخ آلمان' و در رشته تفنگ بادی توانستند سهمیه المپیك را كسب كنند.

وی باتوجه به اینکه ورزش تیراندازی بیش از30 رشته می باشد و ایران در 16 رشته آن فعال است و دراین رشته ورزشی محدودیت جسمی و جنسیتی مطرح نیست گفت: تمام ورزشكاران فعال در رشته تیراندازی می توانند در میادین بین المللی حاضر شوند.

مدیر اجرایی فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران، به برگزاری اردوهای تیم ملی اشاره وخاطرنشان کرد: در حال حاضر نزدیک 80 ورزشكار اردو نشین تحت پوشش این فدراسیون تمرینات ورزشی خود را انجام می دهند./س

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.